فروشگاه ساز ناپ کامرس - ناپ فارسی
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید
خبرخوان

بلاگ

راهنمای ارزیابی کارایی فروشگاه‌های اینترنتی
راهنمای ارزیابی کارایی فروشگاه‌های اینترنتی

تجارت الکترونیک یکی از رقابتی‌ترین و پرفشارترین محیط‌های تجاری به حساب می‌آید. صاحبان فروشگاه‌های الکترونیک نیاز دارند که تجربه‌ای کامل، سریع و بی‌نقص را برای مشتریان خود فراهم آورند. تحقیقات نشان می‌دهد که بیش از 50% از خریداران و مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی، فروشگاه‌هایی را که زمان بارگذاری صفحات آن طولانی باشد (بیش از 12 ثانیه) رها می‌کنند.

ضرورت ایجاد اپلیکیشن تلفن همراه برای فروشگاه‌های اینترنتی
ضرورت ایجاد اپلیکیشن تلفن همراه برای فروشگاه‌های اینترنتی

یک اپلیکیشن تلفن همراه نه تنها باعث افزایش رضایتمندی مشتریان و آسانی فرایند خرید می‌شود بلکه این حس را به مشتریان انتقال می‌دهد که فروشگاه‌ها و امکانات آن‌ها همواره در اختیار آن‌ها هستند. این امر باعث می‌شود تا کیفیت تجربه کاربری مشتریان افزایش یافته و مشتریان وفادار بیشتری برای تجارت‌های گوناگون ایجاد شود.

راهنمای افزایش کارایی فروشگاه‌ساز ناپ‌کامرس (بخش دوم)
راهنمای افزایش کارایی فروشگاه‌ساز ناپ‌کامرس (بخش دوم)

در این پست ادامه راهنمای افزایش کارایی ناپ‌کامری ارائه خواهد شد.

راهنمای افزایش کارایی فروشگاه‌ساز ناپ‌کامرس (بخش اول)
راهنمای افزایش کارایی فروشگاه‌ساز ناپ‌کامرس (بخش اول)

پلتفرم فروشگاه ساز ناپ‌کامرس (nopCommerce) یکی از قدرتمندترین فروشگاه رایگان است که پس از گذشت چندین سال فرایند طراحی و توسعه مداوم به یک فروشگاه با کیفیت و کارایی بالا تبدیل شده است. نمونه‌های دمو قرار داده شده از این فروشگاه از طرف سازندگان اصلی این پلتفرم، همگی امتیازات 100 یا نزدیک به 100 را از Google PageSpeed دریافت نموده‌اند. این فروشگاه دارای قابلیت‌ها و امکاناتی است که به صاحبان فروشگاه این اجازه را می‌دهد تا فروشگاه خود را بهینه کرده و کارایی آن را افزایش دهند.

مزیت استفاده از قابلیت ارسال توسط فروشنده (drop shipping) در فروشگاه‌های اینترنتی
مزیت استفاده از قابلیت ارسال توسط فروشنده (drop shipping) در فروشگاه‌های اینترنتی

ایجاد انبار و جمع‌آوری موجودی محصولات و سپس اقدام به فروش رساندن محصولات یکی از روش‌های سنتی فروش محصولات در فروشگاه‌های اینترنتی است ولی این روش همواره دارای خطرات خاص خود است و همواره باعث ایجاد هزینه‌های فراوان برای صاحبان فروشگاه می‌شود.

اهمیت نظرسنجی در افزایش فروش فروشگاه‌های اینترنتی
اهمیت نظرسنجی در افزایش فروش فروشگاه‌های اینترنتی

بهترین روش به منظور کسب اطلاع از میزان رضایت مشتریان یک فروشگاه اینترنتی از محصولات و / یا خدمات، استفاده از نظرسنجی است. نظرسنجی امکان مشخص کردن تجربه کاربری مشتریان در رابطه با فروشگاه اینترنتی را دارد و به همین دلیل یک روش مناسب برای ارزیابی عملکرد فروشگاه در زمینه تجارت است.

تغییرات نسخه 4.20 پلتفرم ناپ‌کامرس (تغییرات اصلی و بهبودها)
تغییرات نسخه 4.20 پلتفرم ناپ‌کامرس (تغییرات اصلی و بهبودها)

چندی پیش نسخه جدید از پلتفرم فروشگاه ساز ناپ‌کامرس (NopCommerce) توسط تیم توسعه این فروشگاه ساز عرضه شد که پیشرفت‌ها و بهینه‌سازی‌های چشم‌گیری نسبت به نسخه‌های قبلی خود دارد. دلیل اصلی این پیشرفت‌ها، به روز رسانی از Entity Framework نسخه 2.1 به Entity Framework نسخه 2.2 است

راهنمای انتخاب بهترین پلتفرم فروشگاه ساز بر پایه فناوری .NET
راهنمای انتخاب بهترین پلتفرم فروشگاه ساز بر پایه فناوری .NET

انتخاب بهترین پلتفرم فروشگاه ساز بر اساس نیازهای یک تجارت یکی از مهم‌ترین مراحل ورود به دنیای تجارت الکترونیک است. از موارد مهمی که باید در انتخاب پلتفرم مورد توجه قرار بگیرید می‌توان به امکانات، قابلیت توسعه‌پذیری، قیمت و زبان برنامه‌نویسی اشاره کرد. زبان برنامه‌نویسی و فناوری پایه یکی از مهم‌ترین موارد انتخابی برای توسعه‌دهندگان است.

نصب و به‌روزرسانی افزونه‌های فروشگاه ناپ کامرس
نصب و به‌روزرسانی افزونه‌های فروشگاه ناپ کامرس

در فرایند تولید افزونه برای پلتفرم‌های بزرگی مانند ناپ‌کامرس (nopCommerce) امکان وجود خطا به دلایل مختلف وجود دارد. این نوع خطاها معمولاً بعد از ارائه محصول به مشتریان در زمان استفاده مشخص می‌شوند. بعد از مشخص شدن خطاها، توسعه‌دهندگان افزونه اصلاحات لازم را اعمال کرده و نسخه جدیدی از افزونه را به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

مزایای استفاده از سیستم‌های CRM در فروشگاه‌های اینترنتی
مزایای استفاده از سیستم‌های CRM در فروشگاه‌های اینترنتی

در اختیار داشتن فروشگاه اینترنتی برای تجارت‌های بزرگ و کوچک به یک امر حیاتی تبدیل شده است. به منظور حفظ موقعیت در بازار رقابتی، صاحبان تجارت نیاز دارند تا به مشتریان خود نشان دهند که همیشه در دسترس هستند. از طرفی حفظ مشتریان قدیمی به تنهایی کافی نیست. صاحبان تجارت همواره باید به دنبال معرفی تجارت خود به مشتریان احتمالی جدید باشند تا از بقای تجارت خود اطمینان کسب کنند.