هزینه خدمات پشتیبانی به صورت زیر است.
مدت زمان پشتیبانی | هزینه پشتیبانی سالیانه | هزینه پشتیبانی 6 ماهه | هزینه پشتیبانی 3 ماهه |
هزینه پشتیبانی | تماس برای قیمت | تماس برای قیمت | تماس برای قیمت |
زمان پاسخگویی: شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 الی 17 و پنج شنبه 9 تا 12 (روزهای کاری)
نسخه پشتیبانی: ناپ کامرس 4.2 و بالاتر
پشتیبانی توسط تیم توسعه ناپ فارسی با سابقه چندین ساله
پاسخگویی در پیام رسان های قسمت تماس با ما
پاسخگویی به ایمیل پشتیبانی
ارسال درخواست تیکت پشتیبانی
سوالات پیکربندی ، نصب ، ارتقا، بهینه سازی و ... فروشگاه
پیشنهادات بهبود سایت و توسعه کسب و کار
پاسخگویی به سوالات نحوه کار با تم های ناپ کامرس
پاسخگویی به سوالات نحوه کاربا افزونه های ناپ کامرس
رفع خطاهای احتمالی افزونه های طراحی شده توسط مجموعه ما
مکاتبه جهت رفع خطاهای افزونه ها و تم های طراحی شده توسط سایر شرکت ها (شرکت های خارجی)
بروزرسانی رایگان افزونه های تولید شده توسط ناپ فارسی در همان نسخه به درخواست مشتری (منظور محصولاتی است که در سایت ارائه شده است و مربوط به شرکت های خارجی می باشد)
موارد فوق مربوط به اشخاصی است که هزینه پشتیبانی را پرداخت کرده باشند.
جهت پشتیبانی یا کسب اطلاعات بیشتر با راه های ارتباطی بیان شده در قسمت تماس با ما تماس حاصل نمایید.