در nopCommerce، میتوانید از تخفیفها برای دسترسی به پیشنهادات ویژه استفاده کنید. آنها میتوانند به دستههای خاص، محصولات، مبلغ کل و موارد دیگر اعمال شوند. شما میتوانید از نیازمندیهای مختلف موجود به صورت پیشفرض و از طریق افزونههای بازارچه...
ادامه ...
در هنگام ثبتنام، مشتری میتواند گزینه خبرنامه را انتخاب کند تا خبرنامههای فروشگاه شما را دریافت کند. یا میتواند بعداً با استفاده از فرم موجود در فوتر (در قالب پیشفرض تمیز nopCommerce) در خبرنامه مشترک شود. راه دیگر برای پر کردن لیست مشترکین...
ادامه ...
"محصولات پیشنهادی" و "محصولات مرتبط" ابزارهای بازاریابی در nopCommerce هستند که میتوانند برای ارائه محصولات اضافی به مشتریان بر اساس رفتار خرید آنها (مشاهده و افزودن محصولات خاص به سبد خرید) استفاده شوند. این همچنین فرصت خوبی برای شماست تا...
ادامه ...
قیمتهای پلکانی یک ابزار تبلیغاتی هستند که به صاحب فروشگاه اجازه میدهند قیمتهای ویژهای را زمانی که مشتریان مقدار بیشتری از یک محصول خاص خریداری میکنند، ارائه دهند. این ابزار معمولاً در فروش عمده استفاده میشود، اما خردهفروشان نیز میتوانند...
ادامه ...
بازاریابی همکار فروشی (Affiliate Marketing) یک روش بازاریابی مبتنی بر اینترنت است که در آن به همکاران فروش برای ترافیک وبسایت ایجاد شده (هر بازدیدکننده یا مشتری) پاداش داده میشود. این یک برنامه پرداخت به ازای عملکرد مبتنی بر وب است که برای...
ادامه ...
قابلیت "امتیازات پاداش" به شما امکان میدهد یک برنامه وفاداری برای بهبود تجربه مشتری و افزایش وفاداری مشتری ایجاد و پیادهسازی کنید. برنامه "امتیازات پاداش" به مشتریان اجازه میدهد امتیازاتی برای اقدامات خاصی که در سایت انجام میدهند، مانند...
ادامه ...
در nopCommerce، شما این فرصت را دارید که کارتهای هدیه را در کنار سایر انواع محصولات بفروشید. کارتهای هدیه یک ابزار بازاریابی خوب هستند که به شما امکان میدهند به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا کنید و خریدهای اضافی را تحریک کنید. کارتهای هدیه...
ادامه ...
پلاگینها مجموعهای از کامپوننتها هستند که قابلیتهای خاصی به فروشگاه nopCommerce اضافه میکنند. نمونههایی از پلاگینها شامل ماژولهای پرداخت، روشهای محاسبه نرخ حمل و نقل و موارد بیشتر است. این بخش نحوه نصب دستی پلاگینها را توضیح میدهد....
ادامه ...
چک/حوالههای پول اغلب توسط سازمانهای دولتی یا کسبوکارهای بزرگ استفاده میشوند. به جای پرداخت مستقیم از طریق سایت شما، خریداران درخواست میکنند که یک سفارش خرید (PO) برای آنها ارسال کنید و آنها پرداخت را بازمیگردانند. بیشتر فرآیند پردازش...
ادامه ...
برای مدیریت تنظیمات HTML سفارشی، به Configuration → Settings → General settings بروید. این صفحه امکان پیکربندی چند فروشگاهی را فراهم میکند؛ به این معنی که میتوان همان تنظیمات را برای همه فروشگاهها تعریف کرد یا برای هر فروشگاه متفاوت باشد....
ادامه ...