فروشگاه ساز ناپ کامرس - ناپ فارسی
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

ضرورت ایجاد اپلیکیشن تلفن همراه برای فروشگاه‌های اینترنتی

ضرورت ایجاد اپلیکیشن تلفن همراه برای فروشگاه‌های اینترنتی

با افزایش پیشرفت در صنعت فناوری و تجارت، فروشندگان به سمت ایجاد اپلیکیشن‌های تلفن همراه برای فروشگاه‌های اینترنتی و تجارت‌های الکترونیک خود روی آورده‌اند. این امر به این دلیل است که تحقیقات نشان می‌دهد هر شخص به طور متوسط حداقل 2 ساعت از روز را با استفاده از تلفن همراه خود سپری می‌کند. همچنین تحقیقات و آمارها نشان می‌دهد که از سال 2017، بیش از 178 میلیارد اپلیکیشن تلفن همراه توسط کاربران دریافت شده است. همچنین مشخص شده است که از سال 2015 تا کنون نزدیک به 85% مشتریان تجارت‌های الکترونیک دارای تلفن همراه می‌باشد. این آمار و نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که بخش بزرگی از مشتریان تجارت‌های الکترونیک از تلفن‌های همراه خود به منظور جستجو و تهیه محصولات مورد نظر خود استفاده می‌کنند.


در ادامه چند دلیل اصلی ضرورت ایجاد اپلیکیشن تلفن همراه برای فروشگاه‌های الکترونیکی ارائه خواهد شد:

 


مشتریان خرید از طریق اپلیکیشن را ترجیح می‌دهند

میل مشتری

 

با توجه به آمار ارقام ارائه شده، می‌توان به اطمینان گفت که بخش بزرگی از مشتریان تجارت‌های الکترونیک از اپلیکیشن‌های تلفن همراه استفاده می‌کنند و همچنین بیشترین سود تجارت‌های الکترونیک از طریق خرید‌های انجام شده با اپلیکیشن‌های تلفن همراه به دست آمده است. یک اپلیکیشن تلفن همراه نه تنها باعث افزایش رضایتمندی مشتریان و آسانی فرایند خرید می‌شود بلکه این حس را به مشتریان انتقال می‌دهد که فروشگاه‌ها و امکانات آن‌ها همواره در اختیار آن‌ها هستند. این امر باعث می‌شود تا کیفیت تجربه کاربری مشتریان افزایش یافته و مشتریان وفادار بیشتری برای تجارت‌های گوناگون ایجاد شود.

 


امکانات منحصر به فرد تلفن‌های همراه

امکانات

 

به دلیل ماهیت تلفن‌های همراه و همچنین امکانات فراوان، تلفن‌های همراه به بخش جدا ناپذیری از زندگی افراد تبدیل شده است. به همین دلیل استفاده از این امکانات به منظور جلب نظر مشتریان و آگاه‌سازی آن‌ها بسیار مهم است. یک اپلیکیشن تلفن همراه می‌تواند کاربران و مشتریان را با استفاده از قابلیت‌هایی مانند GPS و Push Notification از خبرها و فروش‌های جدید آگاه سازد. همچنین قابلیت‌هایی مانند کنترل با استفاده از صدا به مشتریان این اجازه را می‌دهد تا فرایند خرید خود را آسان‌تر انجام دهند. در اختیار داشتن اپلیکیشن تلفن همراه به صاحبان فروشگاه این اجازه را می‌دهد تا از این امکانات نهایت استفاده را ببرند.

 


دسترسی بهتر به محصولات و خدمات

اپلیکیشن تلفن همراه یک فروشگاه اینترنتی پنجره و ویترین محصولات آن فروشگاه برای هر یک از مشتریان است که به راحتی حرکت دادن چند انگشت در دسترس آن مشتریان قرار خواهد گرفت. چنین دسترسی آسان و بدون دغدغه باعث افزایش احتمال بازدید از فروشگاه می‌شود و بازدید بیشتر احتمال فروش را افزایش می‌دهد.

 


افزایش کیفیت تجربه کاربری

تجربه

 

یکی از قابلیت‌های مهم اپلیکیشن‌های تلفن همراه، توانایی در جمع‌آوری اطلاعات مشتریان است. اطلاعات جنبه بسیار مهم برای تجارت‌های بزرگ است. صاحبان فروشگاه می‌تابانند با استفاده از این اطلاعات تصمیمات مهمی را برای فروشگاه‌ها و سیاست‌های خود بگیرند. از آنجایی که این تصمیمات با توجه به اطلاعات مشتریان و کاربران گرفته شده است، نتیجه نهایی مطابق میل مشتریان خواهد بود که به افزایش کیفیت تجربه کاربری مشتریان می‌انجامد.

 


تجربه شخصی و افزایش وفاداری مشتریان

شخصی

 

در اختیار داشتن اپلیکیشن تلفن همراه برای صاحبان فروشگاه به این معنی است که صاحبان فروشگاه می‌توانند برای هریک از مشتریان خود تجربه خرید شخصی‌سازی شده‌ای را فراهم کنند. این امر باعث افزایش وفاداری مشتریان می‌شود.

 


پلتفرم فروشگاه ساز ناپ‌کامرس (nopCommerce) نیز از این امر جدا نیست. ناپ‌فارسی با ارائه خدمات ایجاد اپلیکیشن تلفن همراه برای فروشگاه‌های ایجاد شده بر اساس ناپ‌کامرس، فرصت پیوستن به جامعه بزرگ اپلیکیشن‌های تلفن همراه را برای مشتریان خود فراهم می‌آورد.

نظر خود را بیان کنید