یک فروشگاه اینترنتی خوب باید ویژگی های متنوعی داشته باشد که مهم ترین ویژگی یک فروشگاه اینترنتی خوب توان خرید محصولات در هر تایم از شبانه روز است.
امروزه با رونق گرفتن اینترنت و افزایش تعداد کاربران آن و همچنین به دلیل سرعت و سادگی کار در محیط اینترنت، بسیاری از تولیدکنندگان و فروشندگان تصمیم به راهاندازی فروشگاه اینترنتی گرفتهاند. محبوبیت فروشگاه اینترنتی تا اندازهای در بین مردم افزایش یافته که برخی تولیدکنندگان هیچ فروشگاهی در دنیای غیرمجازی ندارند و تنها از طریق فروشگاه اینترنتی خود به کار فروش محصولات میپردازند. با یک جستجوی ساده در اینترنت میتوان دهها مورد از آنها را یافت که به فروش محصولات مختلف میپردازند، از خودرو، خانه و لوازم الکترونیک تا پوشاک و لوازم التحریر. یکی از مهمترین نکات و یکی از نخستین مراحل راهاندازی یک فروشگاه اینترنتی انتخاب نامی مناسب برای آن است. این نام باید ویژگیهای خاصی داشته باشد تا بتواند تاثیر مطلوبی بر کار فروشگاه بگذارد. در این مطلب به ارائه نکاتی میپردازیم که در هنگام انتخاب نام فروشگاه باید آنها را در نظر گرفت.
ویژگیهای فروشگاه ساز حرفه ای فروشگاه سازه ها پلتفرمهای جدیدی هستند که به مدیران و صاحبان کسب و کارهای مختلف برای طراحی سایت و راهاندازی یک فروشگاه آنلاین کمک میکنند و توانستهاند جایگزین مناسبی برای کدنویسی باشد اما تفاوت بسیاری در استفاده از فروشگاه ساز حرفه ای با پلتفرمهای معمولی است. شما نیز اگر قصد طراحی یک فروشگاه آنلاین را دارید قبل از انتخاب سیستم فروشگاهساز خود، خواندن این مقاله را از دست ندهید.
به سرعت در حال نزدیک شدن به روزهایی هستیم که فروش اینترنتی به یکی از عمده ترین روش های خرید در دنیا تبدیل می شود. در کشور ما نیز تعداد فروشگاه های اینترنتی روز به روز در حال افزایش است و احتمالاً تا چند سال دیگر تمام کسب و کارهای فیزیکی، دارای نسخه آنلاین نیز خواهند بود. اما برای حضور در فضای آنلاین در مرحله اول نیاز به فروشگاه اینترنتی و عرضه محصولات به مشتریان است. اولین سؤالی که برای بیشتر افراد در این زمینه به وجود می آید این است که هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی چقدر است و چقدر زمان برای راه اندازی آن نیاز است؟
فروشگاه ساز چیست؟ -شنبه, 17 مهر,1400 در جامعه کنونی اینترنت یک مکان ایدهآل برای شروع یک تجارت سودآور است چرا که امکان فروش محصولات و خدمات بدون در نظر گرفتن مرزهای جغرافیایی و در هر ساعت از شبانه روز امکان پذیر است. با گذر زمان نیز مردم برای صرفه جویی کردن در وقت و هزینه بیشتر از فروشگاههای آنلاین استفاده میکنند به همین علت است که بسیاری از کسب و کارهای سنتی و نوپا تمایل به راهاندازی یک وب سایت فروشگاهی دارند اما با توجه به سختیها و موانع در ادامه مسیر منصرف میشوند. وارد شدن فروشگاه ساز به این حوزه توانست تغییرات بزرگی را در زمینه طراحی یک فروشگاه آنلاین ایجاد کند اما فروشگاه ساز چیست و استفاده از آن چه کمکی به مدیران کسب و کارها میکند؟ اگر این سوالات مدتی است که ذهن شما را درگیر کرده است برای دریافت پاسخ مناسب خواندن این مقاله را از دست ندهید.
راه کار های فروش مناسب -جمعه, 26 شهریور,1400 یکی از بزرگترین مشکلاتی که کارآفرینان با آن مواجه هستند، یافتن محصولی مناسب و سود ده برای فروش است، ایده پردازی برای یافتن محصول جدیدی که مردم به دنبال آن هستند و نیاز واقعی مردم است کار سختی است. اغلب، شما احساس میکنید که هر چه که قصد فروش آن رادارید در حال حاضر در بازار به فروش میرسد! خوشبختانه، در بازار فرصتهای طلایی وجود دارد، گواهی اثبات این موضوع محصولات جدیدی است که با موفقیت، روزانه وارد بازار میشوند. ما برای کمک به شما، در این مقاله، 8 روش کاربردی برای یافتن محصولی که ویژگیهای لازمه برای فروش را دارا است، آماده کردهایم.
تا چندین سال پیش که هنوز کسی فکر نمیکرد اینترنت به یکی از حیاتیترین موارد زندگی مردم تبدیل شود، شاید راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی و کسب و کار آنلاین چندان عاقلانه نبود اما امروزه به دلیل اینکه تقریبا تمامی کارها از سفارش غذا و تاکسی گرفته تا پرداخت قبوض و … از طریق اینترنت انجام میشوند، بسیاری از کسب و کارهای قدیمی و سنتی نیز برای دوام آوردن در بازار کار تصمیم به فروش آنلاین میگیرند. در ادامه این مقاله بررسی میکنیم که داشتن فروشگاه اینترنتی چه مزایایی دارد و چرا بهتر است هرچه زودتر اقدام به راهانداری چنین فروشگاهی کنید؟
اگر صاحب کسب و کاری هستید، لازم است بدانید اعتماد کاربران و مشتریان مهم ترین فاکتوری است که یک کسب و کار بتواند محصولات یا خدمات خود را ارائه کند. یکی از راه کار های جلب اعتماد کاربران، اخذ ای نماد برای سایت است. در واقع با داشتن ای نماد کاربران حس بهتری نسبت به کسب و کار شما دارند و می دانند که در صورت وجود مشکل، راحت تر می توانند شکایت خود را پیگیری کنند. به همین دلیل است که بسیاری از کسب و کار های اینترنتی به دنبال دریافت ای نماد برای سایت خود هستند تا راحت تر بتوانند اعتماد مشتریان را جلب کنند. در این مقاله قصد داریم به بررسی کامل ای نماد، اهمیت آن برای کسب و کارها و مراحل دریافت آن بپردازیم! پس اگر کسب و کاری دارید و می خواهید نماد اعتماد الکترونیک دریافت کنید، در این مقاله همراه ما باشید تا به بررسی کامل آن بپردازیم.
اگر قصد راه اندازی فروشگاه آنلاین را دارید و نمیدانید از کجا شروع کنید، این مطلب راهنمای خوبی برایتان است.
بهینهسازی موتورهای جستجو یا سئو، شامل تمام فعالیتهایی است که شما باید در سایت خود انجام دهید تا در نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل رتبه بهتری را به دست آورید.