برای مدیریت تولیدکنندگان، به کاتالوگ → تولیدکنندگان بروید. در پنل جستجو، با وارد کردن نام تولیدکننده یا بخشی از آن، بر اساس ویژگی منتشر شده یا در میان تمام تولیدکنندگان یک فروشگاه خاص (اگر بیش از یک فروشگاه فعال باشد) جستجو کنید. [!توجه]...
ادامه ...
قبل از افزودن محصولات جدید، مدیر فروشگاه باید دستهبندیهایی ایجاد کند تا بعداً بتواند محصولات را به آنها اختصاص دهد. برای مدیریت دستهبندیها، به فهرست → دستهبندیها بروید. در پنل جستجو، با وارد کردن نام دستهبندی یا بخشی از آن، بر اساس...
ادامه ...
تنظیمات کاتالوگ شامل فعالسازی گزینههایی برای مرتبسازی محصولات، تغییر حالتهای نمایش، مقایسه محصولات و موارد دیگر است. برای تعیین تنظیمات کاتالوگ، به پیکربندی → تنظیمات → تنظیمات کاتالوگ بروید. صفحه تنظیمات کاتالوگ در حالتهای پیشرفته و پایه...
ادامه ...
ویژگیهای مشخصات شبیه به ویژگیهای محصول هستند؛ با این حال، آنها فقط برای اطلاعات (قابل مشاهده در صفحه جزئیات محصول) و برای فیلتر کردن محصولات در صفحه جزئیات دستهبندی استفاده میشوند. آنها قیمت محصول را تعریف نمیکنند و نمیتوانند برای ردیابی...
ادامه ...
قابلیت محصولات اجارهای زمانی مفید است که میخواهید وبسایتی ایجاد کنید که به مشتریان اجازه میدهد اتاقها و هتلها را رزرو کنند. این ویژگی همچنین میتواند برای وبسایتی استفاده شود که لباسهایی مانند لباس عروس، تجهیزات کمپینگ، اسباببازیهای...
ادامه ...
نوع محصول تکرار شونده معمولاً برای اشتراکها یا محصولات با برنامههای پرداخت اقساطی استفاده میشود. در صورتی که محصول شما تکرار شونده است، چکباکس مربوطه را در پنل محصول تکرار شونده انتخاب کنید. جزئیات زیر را تعریف کنید: طول چرخه. این یک...
ادامه ...
برچسبهای محصول، کلمات کلیدی برای شناسایی محصول هستند. آنها برای مرتبسازی محصولات بر اساس یک ویژگی خاص و فعالسازی جستجوی خاص و محدود محصول استفاده میشوند. به عنوان مثال، اگر لباس میفروشید و میخواهید برچسبهایی برای تیشرتها ایجاد کنید،...
ادامه ...
نظرات محصول، نظرات مشتریان در مورد یک محصول هستند. نظرات میتوانند شامل امتیازدهی نیز باشند. در فروشگاه عمومی، نظرات در صفحه جزئیات محصول نمایش داده میشوند. مشتریان میتوانند برای محصولات مختلف نظر بنویسند. پس از نوشتن نظر و تأیید آن توسط...
ادامه ...
ویژگیهای محصول، تنوعهای یک محصول هستند (مانند رنگ، اندازه). یک کاربر میتواند ترکیبات مختلفی از ویژگیها ایجاد کند. به عنوان مثال، یک محصول میتواند در اندازهها و رنگهای مختلف باشد. بنابراین، کاربر دو ویژگی و مقادیر آنها را ایجاد میکند،...
ادامه ...
محصولات گروهبندیشده، یا محصولات با تنوع، ابزاری مناسب برای فروش محصولی هستند که دارای اقلام مکمل یا مجموعههای ویژگیهای مختلف است. ترکیبات مختلف چنین محصولی میتواند به عنوان محصولات جداگانه فروخته شود و قیمت ممکن است متفاوت باشد. در nopCommerce،...
ادامه ...