فروشگاه ساز ناپ کامرس - ناپ فارسی
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

مدیریت سفارشات

عملکرد مدیریت سفارشات "مرکز" فروشگاه شما است: تمام داده‌های عملیاتی، مانند سفارشات، پرداخت‌ها، پردازش حمل‌ونقل، به‌روزرسانی موجودی، درخواست‌های مرجوعی، در اینجا جمع‌آوری و مدیریت می‌شوند.

یاد بگیرید چگونه بیشترین بهره را از مدیریت سفارشات در فصل‌های زیر ببرید:

مرتب‌سازی بر اساس
برای تعیین تنظیمات سفارش، به پیکربندی → تنظیمات → تنظیمات سفارش بروید. پنجره تنظیمات سفارش نمایش داده می‌شود. این صفحه امکان پیکربندی چند فروشگاهی را فراهم می‌کند؛ به این معنا که می‌توانید تنظیمات یکسانی را برای همه فروشگاه‌ها تعریف کنید یا... ادامه ...
مدیریت موجودی یک سیستم کنترل سطح موجودی است. در nopCommerce، این سیستم شامل تنظیم موجودی و ردیابی موجودی‌های کم می‌شود. برای تنظیم موجودی، به فهرست → محصولات → ویرایش محصول بروید. در پنجره ویرایش جزئیات محصول، به پنل موجودی بروید. در این پنل،... ادامه ...
بخش "سبد خرید و لیست علاقه‌مندی‌ها" به صاحبان فروشگاه این امکان را می‌دهد که تمام سبدهای خرید و لیست‌های علاقه‌مندی تمام مشتریان در تمام فروشگاه‌ها را در یک صفحه مشاهده کنند. برای دسترسی به این صفحه، به فروش → سبد خرید و لیست علاقه‌مندی‌ها... ادامه ...
برای جستجوی محموله‌ها و مشاهده آن‌ها، به فروش → محموله‌ها بروید. لیست محموله‌ها در بخش بالای صفحه، می‌توانید با استفاده از معیارهای جستجوی مختلف به دنبال یک محموله بگردید: تاریخ شروع و تاریخ پایان برای محموله‌هایی که بین این تاریخ‌ها ایجاد... ادامه ...
ویژگی‌های تسویه حساب نشان‌دهنده اطلاعات اضافی سفارش هستند که در مرحله نهایی فرآیند خرید جمع‌آوری می‌شوند. Tip با استفاده از ویژگی‌های تسویه حساب، مالکان فروشگاه می‌توانند مشخص کنند، به عنوان مثال، آیا محصول خریداری شده نیاز به بسته‌بندی هدیه... ادامه ...
برای مشاهده و مدیریت سفارشات، به فروش → سفارشات بروید. صفحه سفارشات لیست تمام سفارشات فعلی را نمایش می‌دهد. پس از اینکه مشتری یک تراکنش را تکمیل کرد، یک سفارش جدید در صفحه سفارشات ظاهر می‌شود. در بخش بالای صفحه، صاحب فروشگاه می‌تواند سفارشات... ادامه ...