nopCommerce به شما امکان میدهد بیش از یک فروشگاه را با استفاده از یک رابط از یک نصبشده nopCommerce مدیریت کنید. این امکان به شما اجازه میدهد که بیش از یک فروشگاه فرانتاند را در دامنههای مختلف میزبانی کنید و تمام عملیات مدیریتی را از پنل...
ادامه ...
احراز هویت چند عاملی (MFA) (در مورد ما، احراز هویت دو مرحلهای - 2FA) روشی است که برای دسترسی به یک منبع، نیاز به ارائه دو یا چند عامل تأیید توسط کاربر دارد. MFA یک جزء اصلی از سیاست قوی مدیریت هویت و دسترسی (IAM) است. به جای اینکه فقط از نام...
ادامه ...
در nopCommerce، فروشگاه شما میتواند چندین زبان نصب شده داشته باشد. با این حال، مشتریان فقط دادههایی را میبینند که به زبان انتخابی آنها تعریف شده است. Tip به طور پیشفرض، زبان انگلیسی نصب شده است. برای مشاهده یا ویرایش زبانهای نصب شده،...
ادامه ...
گواهی SSL چیست؟ SSL مخفف Secure Socket Layer است. گواهیهای SSL هویت وبسایت شما را تأیید کرده و اطلاعاتی که بازدیدکنندگان به سایت شما ارسال میکنند (یا از آن دریافت میکنند) را رمزگذاری میکنند. هنگامی که یک گواهی SSL از وبسایت شما محافظت...
ادامه ...
GDPR (مقررات عمومی حفاظت از دادهها) یک قانون جدید حریم خصوصی دادهها در اتحادیه اروپا است که بر نحوه جمعآوری، استفاده و اشتراکگذاری دادههای شخصی مشتریان اروپایی توسط شرکتها تأثیر میگذارد. این مقررات در تاریخ 24 مه 2016 به اجرا درآمد و...
ادامه ...
روشهای احراز هویت خارجی به کاربران اجازه میدهند بدون وارد کردن اطلاعات ورود (ایمیل و رمز عبور) به یک سایت nopCommerce وارد شوند. کاربران میتوانند با استفاده از یک سایت خارجی (مانند فیسبوک یا گوگل) احراز هویت شوند. nopCommerce دارای یک احراز...
ادامه ...
تمام تنظیمات یک ابزار پیشرفته برای تغییر تمام تنظیمات سایت در یک صفحه است. به عنوان مثال، اگر چندین فروشگاه دارید و نیاز دارید که یک کپی دقیق از تنظیمات فروشگاه اول ایجاد کنید، انجام تمام تغییرات در یک صفحه با کمک تمام تنظیمات میتواند زمان...
ادامه ...
این بخش نحوه افزودن و ادغام پلاگین Google Analytics را در فروشگاه شما توضیح میدهد. برای پیکربندی پلاگین Google Analytics: به Configuration → Widgets بروید. پنجره Widgets نمایش داده خواهد شد: فعالسازی پلاگین روی Edit در کنار Google Analytics...
ادامه ...