فروشگاه ساز ناپ کامرس - ناپ فارسی
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

آموزش های ناپ کامرس

Articles, reviews, news, promotions, tips. You can change the text in Topic list, SystemName CMSManagerHomePage.

مرتب‌سازی بر اساس
نقش‌های مشتری در nopCommerce به شما امکان می‌دهد گروه‌هایی از کاربران فروشگاه اینترنتی خود تشکیل دهید. می‌توانید گروه‌های مختلفی مانند مدیران فروشگاه، خریداران، فروشندگان و دیگران ایجاد کنید. همچنین می‌توانید به این گروه‌ها حقوق خاصی مانند... ادامه ...
گزارش فعالیت برای ردیابی فعالیت کاربران در سیستم استفاده می‌شود. به طور پیش‌فرض، تمام انواع فعالیت در nopCommerce برای ردیابی فعال هستند. مالک فروشگاه می‌تواند آنها را با غیرفعال کردن چک‌باکس‌های مربوطه غیرفعال کند. بیشتر انواع فعالیت‌های لیست... ادامه ...
لیست کنترل دسترسی (ACL) دسترسی کاربران به بخش‌های خاصی از سایت را محدود یا مجاز می‌کند. این لیست توسط مدیران مدیریت می‌شود. بنابراین، کاربر باید دارای حقوق مدیر باشد تا بتواند به آن دسترسی داشته باشد. لیست کنترل دسترسی دارای ویژگی‌های زیر است:... ادامه ...
برای مدیریت تولیدکنندگان، به کاتالوگ → تولیدکنندگان بروید. در پنل جستجو، با وارد کردن نام تولیدکننده یا بخشی از آن، بر اساس ویژگی منتشر شده یا در میان تمام تولیدکنندگان یک فروشگاه خاص (اگر بیش از یک فروشگاه فعال باشد) جستجو کنید. [!توجه]... ادامه ...
قبل از افزودن محصولات جدید، مدیر فروشگاه باید دسته‌بندی‌هایی ایجاد کند تا بعداً بتواند محصولات را به آن‌ها اختصاص دهد. برای مدیریت دسته‌بندی‌ها، به فهرست → دسته‌بندی‌ها بروید. در پنل جستجو، با وارد کردن نام دسته‌بندی یا بخشی از آن، بر اساس... ادامه ...
تنظیمات کاتالوگ شامل فعال‌سازی گزینه‌هایی برای مرتب‌سازی محصولات، تغییر حالت‌های نمایش، مقایسه محصولات و موارد دیگر است. برای تعیین تنظیمات کاتالوگ، به پیکربندی → تنظیمات → تنظیمات کاتالوگ بروید. صفحه تنظیمات کاتالوگ در حالت‌های پیشرفته و پایه... ادامه ...
ویژگی‌های مشخصات شبیه به ویژگی‌های محصول هستند؛ با این حال، آن‌ها فقط برای اطلاعات (قابل مشاهده در صفحه جزئیات محصول) و برای فیلتر کردن محصولات در صفحه جزئیات دسته‌بندی استفاده می‌شوند. آن‌ها قیمت محصول را تعریف نمی‌کنند و نمی‌توانند برای ردیابی... ادامه ...
قابلیت محصولات اجاره‌ای زمانی مفید است که می‌خواهید وب‌سایتی ایجاد کنید که به مشتریان اجازه می‌دهد اتاق‌ها و هتل‌ها را رزرو کنند. این ویژگی همچنین می‌تواند برای وب‌سایتی استفاده شود که لباس‌هایی مانند لباس عروس، تجهیزات کمپینگ، اسباب‌بازی‌های... ادامه ...
نوع محصول تکرار شونده معمولاً برای اشتراک‌ها یا محصولات با برنامه‌های پرداخت اقساطی استفاده می‌شود. در صورتی که محصول شما تکرار شونده است، چک‌باکس مربوطه را در پنل محصول تکرار شونده انتخاب کنید. جزئیات زیر را تعریف کنید: طول چرخه. این یک... ادامه ...
برچسب‌های محصول، کلمات کلیدی برای شناسایی محصول هستند. آن‌ها برای مرتب‌سازی محصولات بر اساس یک ویژگی خاص و فعال‌سازی جستجوی خاص و محدود محصول استفاده می‌شوند. به عنوان مثال، اگر لباس می‌فروشید و می‌خواهید برچسب‌هایی برای تی‌شرت‌ها ایجاد کنید،... ادامه ...