فروشگاه ساز ناپ کامرس - ناپ فارسی
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

کمپین‌های ایمیلی

در هنگام ثبت‌نام، مشتری می‌تواند گزینه خبرنامه را انتخاب کند تا خبرنامه‌های فروشگاه شما را دریافت کند. یا می‌تواند بعداً با استفاده از فرم موجود در فوتر (در قالب پیش‌فرض تمیز nopCommerce) در خبرنامه مشترک شود. راه دیگر برای پر کردن لیست مشترکین ایمیل، وارد کردن لیست مشترکین از یک فایل CSV خارجی به nopCommerce است. همچنین می‌توانید لیست مشترکین را از nopCommerce به یک فایل CSV خارجی صادر کنید.

برای مدیریت مشترکین خبرنامه، به بخش مشترکین خبرنامه در زیر مراجعه کنید.

از لیست مشترکین خود برای ایجاد کمپین‌های ایمیلی استفاده کنید تا به راحتی و سریع به مخاطبان هدف دسترسی پیدا کنید بدون نیاز به فعالیت‌های بازاریابی اضافی. کمپین‌ها به افزایش اعتماد و وفاداری به یک شرکت کمک می‌کنند و در عین حال فروش را افزایش می‌دهند.

چندین مثال از کمپین‌های بازاریابی ایمیلی وجود دارد که می‌توانید برای فروشگاه خود استفاده کنید: با یک ایمیل خوش‌آمدگویی شروع کنید که از مشترک شدن تشکر می‌کند، به طور منظم اطلاعیه‌ها، اخبار مربوط به شرکت خود، کوپن‌های خرید آینده و موارد دیگر را ارسال کنید.

Note

به طور پیش‌فرض هیچ کمپینی وجود ندارد، بنابراین می‌توانید آن‌ها را از ابتدا ایجاد کنید تا از استراتژی بازاریابی خود پیروی کنید.

برای مدیریت کمپین‌ها، به تبلیغات → کمپین‌ها بروید.

مدیریت کمپین‌ها

افزودن کمپین ایمیل جدید

برای ایجاد یک کمپین جدید، روی افزودن جدید کلیک کنید.

افزودن کمپین

جزئیات کمپین زیر را تعریف کنید:

  • نام کمپین.
  • موضوع کمپین.
  • متن بدنه ایمیل را که می‌خواهید ارسال کنید وارد کنید.
  • در توکن‌های مجاز پیام، می‌توانید لیست توکن‌های مجاز پیام را که می‌توانید در کمپین ایمیل خود استفاده کنید مشاهده کنید. اگر روی نمایش کلیک کنید، می‌توانید تمام آن‌ها را مشاهده کنید.
  • تاریخ و زمان برنامه‌ریزی شده ارسال را وارد کنید.
  • از لیست کشویی محدود به فروشگاه، فروشگاهی را انتخاب کنید که مشترکین آن این ایمیل را دریافت خواهند کرد.
  • از لیست کشویی محدود به نقش مشتری، نقش‌های مشترکینی را که این ایمیل را دریافت خواهند کرد انتخاب کنید.

روی ذخیره یا ذخیره و ادامه ویرایش کلیک کنید تا کمپین خود را ارسال کنید.

ارسال کمپین

پس از ذخیره کمپین، می‌توانید آن را به مشتریان ارسال کنید. پنل جدیدی در بالای صفحه مشاهده خواهید کرد:

ایمیل آزمایشی

Note

مطمئن شوید که قبل از ارسال کمپین به چندین مشتری، آن را آزمایش کرده‌اید.

اول از همه، یک ایمیل آزمایشی ارسال کنید تا بررسی کنید که آیا همه چیز به درستی انجام شده است. برای این کار، حساب ایمیل را که برای ارسال کمپین استفاده می‌شود انتخاب کنید. برای اطلاعات بیشتر درباره ایجاد حساب ایمیل، به بخش حساب‌های ایمیل مراجعه کنید.

سپس آدرس ایمیل خود را در فیلد ارسال ایمیل آزمایشی به وارد کنید و روی ارسال ایمیل آزمایشی کلیک کنید.

پس از اطمینان از اینکه همه چیز درست است، کمپین خود را با استفاده از دکمه ارسال ایمیل گروهی به مشتریان ارسال کنید.

مشترکین خبرنامه

در هنگام ثبت‌نام، مشتری می‌تواند گزینه خبرنامه را انتخاب کند تا خبرنامه فروشگاه شما را دریافت کند: مشتریان مشترک

یا می‌تواند بعداً با استفاده از فرم موجود در فوتر (در قالب پیش‌فرض تمیز nopCommerce) در خبرنامه مشترک شود:

جعبه خبرنامه

راه دیگر برای پر کردن لیست مشترکین ایمیل، وارد کردن لیست مشترکین از یک فایل CSV خارجی به nopCommerce است. همچنین می‌توانید لیست مشترکین را از nopCommerce به یک فایل CSV خارجی صادر کنید.

برای صادرات/واردات مشترکین خبرنامه، به تبلیغات → مشترکین خبرنامه بروید.

مشترکین خبرنامه

می‌توانید روی واردات از CSV کلیک کنید تا لیست مشترکین را در قالب CSV وارد کنید. مطمئن شوید که هر خط از فایل CSV فرمت مناسب را دارد: email_address, is_active, store_id (پارامتر store_id اختیاری است). به عنوان مثال، test@test.com, true. می‌توانید روی صادرات به CSV کلیک کنید تا لیست مشترکین موجود را صادر کنید.

جستجوی مشترکین

در صفحه مشترکین خبرنامه، می‌توانید مشترکین خاصی را با استفاده از فیلدهای جستجوی زیر پیدا کنید:

  • ایمیل مشترک را وارد کنید تا پیدا شود یا این فیلد را خالی بگذارید تا تمام مشترکین خبرنامه ثبت‌شده در سیستم بارگیری شوند.
  • تاریخ شروع و تاریخ پایان را مشخص کنید که مشتری در آن تاریخ‌ها مشترک شده است.
  • از لیست کشویی فعال، بین مشترکین فعال و غیرفعال یا همه انتخاب کنید.
  • از لیست کشویی فروشگاه، فروشگاه را انتخاب کنید.
  • از لیست کشویی نقش‌های مشتری، نقش مشتری را انتخاب کنید.

روی جستجو کلیک کنید.

آموزش‌ها