برای جستجوی محمولهها و مشاهده آنها، به فروش → محمولهها بروید.
لیست محمولهها
در بخش بالای صفحه، میتوانید با استفاده از معیارهای جستجوی مختلف به دنبال یک محموله بگردید:
- تاریخ شروع و تاریخ پایان برای محمولههایی که بین این تاریخها ایجاد شدهاند.
- شماره رهگیری را وارد کنید اگر میخواهید محمولهای با شماره رهگیری خاص پیدا کنید.
- انبار را انتخاب کنید برای محمولههایی که از یک انبار خاص ارسال شدهاند.
- گزینه بارگیری موارد تحویل داده نشده را انتخاب کنید اگر نمیخواهید مواردی که قبلاً تحویل داده شدهاند بارگیری شوند.
- از کشور، استان/ایالت، منطقه/شهرستان، شهر برای جستجو بر اساس مقصد محموله استفاده کنید.
- گزینه بارگیری موارد ارسال نشده را انتخاب کنید اگر نمیخواهید مواردی که قبلاً ارسال شدهاند بارگیری شوند.
- گزینه بارگیری موارد آماده برای تحویل نیست را انتخاب کنید اگر میخواهید مواردی که آماده تحویل نیستند بارگیری شوند.
محمولههای خاصی را انتخاب کنید تا به عنوان ارسال شده علامتگذاری کنید (انتخاب شده) یا به عنوان تحویل داده شده علامتگذاری کنید (انتخاب شده) یا به عنوان آماده برای تحویل علامتگذاری کنید (انتخاب شده). همچنین میتوانید چاپ رسید بستهبندی (انتخاب شده) یا چاپ رسید بستهبندی (همه) را برای چاپ رسید بستهبندی انتخاب کنید.
در لیست محمولهها، صاحب فروشگاه میتواند با کلیک روی در ستون اول محموله، تمام اقلام یک محموله را مشاهده کند.
جزئیات محموله
اگر روی مشاهده کلیک کنید، پنجره مشاهده جزئیات محموله به شرح زیر باز میشود:
در این پنجره، میتوانید:
- به سفارش بروید.
- شماره رهگیری را برای محموله تنظیم کنید.
- یک یادداشت مدیر برای استفاده داخلی اضافه کنید.
- وزن کل محموله را مشاهده کنید.
- محموله را به عنوان ارسال شده علامتگذاری کنید.
- تاریخ ارسال را ویرایش کنید.
- محموله را به عنوان تحویل داده شده علامتگذاری کنید.
- تاریخ تحویل را ویرایش کنید.
- چاپ رسید بستهبندی.
- حذف محموله.
اگر مشتری در فرآیند تسویه حساب روش ارسال "دریافت در فروشگاه" را انتخاب کرده باشد، میتوانید محموله را به عنوان "آماده برای تحویل" علامتگذاری کنید. در صفحه مشاهده جزئیات محموله، این دکمه به شرح زیر است:
تنظیمات ارسال
برای تنظیم ارسال، به بخش پیکربندی ارسال مراجعه کنید.