GDPR (مقررات عمومی حفاظت از دادهها) یک قانون جدید حریم خصوصی دادهها در اتحادیه اروپا است که بر نحوه جمعآوری، استفاده و اشتراکگذاری دادههای شخصی مشتریان اروپایی توسط شرکتها تأثیر میگذارد. این مقررات در تاریخ 24 مه 2016 به اجرا درآمد و...
ادامه ...
روشهای احراز هویت خارجی به کاربران اجازه میدهند بدون وارد کردن اطلاعات ورود (ایمیل و رمز عبور) به یک سایت nopCommerce وارد شوند. کاربران میتوانند با استفاده از یک سایت خارجی (مانند فیسبوک یا گوگل) احراز هویت شوند. nopCommerce دارای یک احراز...
ادامه ...
این بخش نحوه افزودن و ادغام پلاگین Google Analytics را در فروشگاه شما توضیح میدهد. برای پیکربندی پلاگین Google Analytics: به Configuration → Widgets بروید. پنجره Widgets نمایش داده خواهد شد: فعالسازی پلاگین روی Edit در کنار Google Analytics...
ادامه ...
تمام تنظیمات یک ابزار پیشرفته برای تغییر تمام تنظیمات سایت در یک صفحه است. به عنوان مثال، اگر چندین فروشگاه دارید و نیاز دارید که یک کپی دقیق از تنظیمات فروشگاه اول ایجاد کنید، انجام تمام تغییرات در یک صفحه با کمک تمام تنظیمات میتواند زمان...
ادامه ...
مدیریت موجودی یک سیستم کنترل سطح موجودی است. در nopCommerce، این سیستم شامل تنظیم موجودی و ردیابی موجودیهای کم میشود. برای تنظیم موجودی، به فهرست → محصولات → ویرایش محصول بروید. در پنجره ویرایش جزئیات محصول، به پنل موجودی بروید. در این پنل،...
ادامه ...
برای تعیین تنظیمات سفارش، به پیکربندی → تنظیمات → تنظیمات سفارش بروید. پنجره تنظیمات سفارش نمایش داده میشود. این صفحه امکان پیکربندی چند فروشگاهی را فراهم میکند؛ به این معنا که میتوانید تنظیمات یکسانی را برای همه فروشگاهها تعریف کنید یا...
ادامه ...
بخش "سبد خرید و لیست علاقهمندیها" به صاحبان فروشگاه این امکان را میدهد که تمام سبدهای خرید و لیستهای علاقهمندی تمام مشتریان در تمام فروشگاهها را در یک صفحه مشاهده کنند. برای دسترسی به این صفحه، به فروش → سبد خرید و لیست علاقهمندیها...
ادامه ...
برای جستجوی محمولهها و مشاهده آنها، به فروش → محمولهها بروید. لیست محمولهها در بخش بالای صفحه، میتوانید با استفاده از معیارهای جستجوی مختلف به دنبال یک محموله بگردید: تاریخ شروع و تاریخ پایان برای محمولههایی که بین این تاریخها ایجاد...
ادامه ...
ویژگیهای تسویه حساب نشاندهنده اطلاعات اضافی سفارش هستند که در مرحله نهایی فرآیند خرید جمعآوری میشوند. Tip با استفاده از ویژگیهای تسویه حساب، مالکان فروشگاه میتوانند مشخص کنند، به عنوان مثال، آیا محصول خریداری شده نیاز به بستهبندی هدیه...
ادامه ...
برای مشاهده و مدیریت سفارشات، به فروش → سفارشات بروید. صفحه سفارشات لیست تمام سفارشات فعلی را نمایش میدهد. پس از اینکه مشتری یک تراکنش را تکمیل کرد، یک سفارش جدید در صفحه سفارشات ظاهر میشود. در بخش بالای صفحه، صاحب فروشگاه میتواند سفارشات...
ادامه ...