گزارش فعالیت برای ردیابی فعالیت کاربران در سیستم استفاده میشود. به طور پیشفرض، تمام انواع فعالیت در nopCommerce برای ردیابی فعال هستند. مالک فروشگاه میتواند آنها را با غیرفعال کردن چکباکسهای مربوطه غیرفعال کند. بیشتر انواع فعالیتهای لیست شده فقط برای مدیر هستند و اقدامات در ناحیه مدیریت را ثبت میکنند. با این حال، برخی از آنها برای فروشگاه عمومی هستند و اقدامات خریداران (مانند افزودن به سبد خرید/لیست علاقهمندیها یا ثبت سفارش) را ردیابی میکنند.
انواع فعالیت مشتری
برای فعال/غیرفعال کردن انواع فعالیت، به مشتریان → انواع فعالیت بروید.
چکباکس فعال است را در کنار نوع فعالیتی که میخواهید فعال شود انتخاب کنید. سپس روی ذخیره در بالای سمت راست کلیک کنید.
گزارش فعالیت مشتری
برای جستجوی گزارشهای فعالیت، به مشتریان → گزارش فعالیت بروید.
معیارهای جستجو را با استفاده از یک یا چند فیلد زیر تعریف کنید:
- برای جستجو بر اساس محدوده تاریخ، محدوده تاریخ را در فیلدهای ایجاد شده از و ایجاد شده تا وارد کنید. یا میتوانید روی تقویم کشویی کلیک کنید و محدوده تاریخ مورد نظر را انتخاب کنید.
- نوع گزارش فعالیت برای فعالیت مشتری.
- آدرس IP برای جستجوی مشتری بر اساس آدرس IP.
میتوانید یک آیتم گزارش فعالیت خاص را با کلیک روی دکمه حذف در کنار آن پاک کنید یا کل گزارش فعالیتها را با کلیک روی دکمه پاک کردن گزارش فعالیت در بالای سمت راست پاک کنید.