خدمات پشتیبانی شامل راهنمایی در نصب ، استفاده و رفع خطا (Bug) از قالب و افزونه های همراه می باشد.
در صورتی که محصولی از تولیدکننده دیگری( تولید کننده خارج از کشور) در سایت ناپ فارسی ارائه می شود، ناپ فارسی تا اصلاح ایرادات احتمالی با تولیدکننده آن مکاتباتی انجام خواهد داد ، و در صورت رفع ایراد توسط تولید کننده، نسخه نهایی مجددا برای مشتری ارسال می شود و رفع آن مستلزم دارا بودن خدمات پشتیبانی می باشد.
ایراد یا اشکال گزارش شده توسط مشتری در نسخه خام و نصب شده ناپ کامرس و بر روی هاست تست و بررسی می شود و اگر ایراد یا خطا توسط عاملی غیر از محصول خریداری شده ایجاد شده است هیچ تعهدی را برای ناپ فارسی ایجاد نمی کند.
خدمات پشتیبانی برای محصولات رایگان ، ارائه نخواهد شد و فقط در صورت دریافت خطا یا باگ بررسی انجام می شود و در صورت امکان برطرف خواهد شد.
قالب و پلاگین ها با فونت اصلی و پیش فرض قالب اصلی ارائه می شود و برای تنظیم فونت به سلیقه خود به این لینک مراجعه کنید.
ارسال درخواست پشتیبانی از طریق راه های راتباطی در قسمت تماس با ما امکانپذیر است.
جهت تسریع در پاسخگویی ، هنگام ارسال درخواست پشتیبانی سعی کنید توضیحات کامل همراه با تصویر ارسال کنید.
بعد از اتمام زمان پشتیبانی محصول قابل استفاده می باشد ولی شامل پشتیبانی ما نمی باشد.
محصولات ارائه شده در این وب سایت یا توسط مالک وب سایت نوشته شده است یا تولید کنندگان خارج از کشور دارد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به قوانین و مقررات وب سایت مراجعه شود.