فروشگاه ساز ناپ کامرس - ناپ فارسی
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

قوانین و شرایط پشتیبانی قالب ناپ فارسی

خدمات پشتیبانی شامل راهنمایی در نصب ، استفاده و رفع خطا (Bug) از قالب و افزونه های همراه می باشد.

در صورتی که محصولی از تولیدکننده دیگری در سایت ناپ فارسی ارائه می شود، ناپ فارسی تا اصلاح ایرادات احتمالی با تولیدکننده آن مکاتباتی انجام خواهد داد (مشتری شخصا می تواند با تولید کننده جهت رفع ایراد ارتباط برقرار کند)، و در صورت رفع ایراد توسط تولید کننده، نسخه نهایی مجددا برای مشتری ارسال می شود.

ایراد یا اشکال گزارش شده توسط مشتری در نسخه خام و نصب شده ناپ کامرس و بر روی هاست تست و بررسی می شود و اگر ایراد یا خطا توسط عاملی غیر از محصول خریداری شده ایجاد شده است هیچ تعهدی را برای ناپ فارسی ایجاد نمی کند.

خدمات پشتیبانی برای محصولات رایگان ، ارائه نخواهد شد و فقط در صورت دریافت خطا یا باگ بررسی انجام می شود و در صورت امکان برطرف خواهد شد.

ارسال درخواست پشتیبانی از طریق تیکت (حساب من) و همچنین پیام رسان های موجود در قسمت تماس با ما امکانپذیر است.

جهت تسریع در پاسخگویی ، هنگام ارسال درخواست پشتیبانی سعی کنید توضیحات کامل همراه با تصویر ارسال کنید.

بعد از اتمام زمان پشتیبانی محصول قابل استفاده می باشد.