فروشگاه ساز ناپ کامرس - ناپ فارسی
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

افزونه معرفی مشتری جدید و دریافت امتیاز

معرفی و ثبت نام مشتریان جدید با کد معرف به منظور دریافت امتیاز در سیستم فروشگاه.
*
600٬000 تومان

یکی از بهترین روش‌های جلب نظر مشتری‌های جدید و تشویق کردن به ثبت نام در فروشگاه، معرفی شدن فروشگاه از طرف دوستان و آشنایان است. معرفی شدن یک فروشگاه از طرف یکی از دوستان و آشنایان همیشه باعث افزایش آسودگی خاطر و همچنین کنجکاوی فرد معرفی شده می‌شود. همین امر باعث افزایش قابل توجهی در احتمال افزایش تعداد بازدید کنندگان و مشتریان احتمالی خواهد شد. اگر معرفی مشتری جدید باعث شود که هم شخص معرفی کننده و هم شخص معرفی شده هر دو امتیازی جهت استفاده از خدمات فروشگاه دریافت کنند، این امر باعث می‌شود تا مشتریان کنونی فروشگاه به صورت فعال دوستان و آشنایان خود را به فروشگاه دعوت کرده تا از دریافت امتیاز بهره‌مند شوند. این امر باعث به وجود آمدن یک سیستم تبلیغاتی بسیار مؤثر برای فروشگاه خواهد شد.


این افزونه به صاحبان فروشگاه‌های پیاده‌سازی شده بر اساس ناپ‌کامرس (nopCommerce) کمک می‌کند تا سیستم معرفی کردن و دریافت امتیاز را در فروشگاه خود پیاده‌سازی کنند. این افزونه امکانات لازم را جهت ایجاد یک سیستم معرفی و دریافت امتیاز کامل را در اختیار صاحبان فروشگاه قرار خواهد داد.


مشتریان فروشگاه می‌توانند در حساب کاربری خود، در بخش جدید ایجاد شده کد معرف خود را مشاهده کنند. همچنین امکان ایجاد لینک دعوت و ارسال آن از طریق ایمیل به دوستان و آشنایان در  حساب کاربری مشتریان نیز وجود دارد. مشتریان جدید فقط لازم است یا با استفاده از لینک دعوت اقدام به ثبت نام در سایت کرده و یا هنگام ثبت نام در فروشگاه، کد شخص معرف مورد نظر خود را در فیلد مشخص شده در فرم ثبت نام وارد کنند.


صاحب فروشگاه می‌تواند مقدار امتیاز دریافتی برای هر یک از اعمال "ثبت نام" و "ثبت سفارش اول" را برای مشتریان معرف و معرفی شده به صورت جداگانه مشخص کند. در صورتی که برای مورد ثبت سفارش اول، امتیاز تعریف شده باشد، مشتریان معرف و معرفی شده، بعد از ثبت سفارش موفق اول توسط مشتری معرفی شده، مقدار امتیاز مشخص شده را دریافت خواهند کرد. همچنین امکان مشخص کردن "حداقل هزینه سفارش اول" نیز وجود دارد که مشخص می‌کند سفارش اول مشتری معرفی شده حداقل باید سفارش با چه هزینه‌ای (یا با هزینه بالاتر) باشد تا امتیازهای مشخص شده به مشتریان معرف و معرفی شده نسبت داده شود.


به منظور جلوگیری از سوءاستفاده از این سیستم توسط افراد سودجو، صاحب فروشگاه می‌تواند مشخص کند که هر مشتری حداکثر بعد از تعداد مشخص شده مشتری معرفی شده امتیاز دریافت کنند. به عبارت دیگر هر مشتری فقط به تعداد دفعات مشخص شده بعد از معرفی مشتری امتیاز دریافت خواهد کرد.


این افزونه یک ابزار تبلیغاتی مؤثر و کارآمد برای تمام فروشگاه‌های اینترنتی بوده که باعث افزایش بازدید و مشتری احتمالی خواهد شد.

 


امکانات افزونه:

- ایجاد لینک دعوت و ارسال لینک به آدرس ایمیل وارد شده در حساب کاربری مشتری.

- ثبت نام با استفاده از لینک دعوت و پر شدن خودکار فیلد کد معرف.

- پر کردن فیلد کد معرف هنگام ثبت نام به صورت دستی به منظور ثبت نام بدون لینک دعوت.

- امکان مشخص کردن مقدار امتیاز دریافتی بعد از ثبت نام مشتری معرفی شده برای معرف و معرفی شونده.

- امکان مشخص کردن مقدار امتیاز دریافتی بعد از ثبت سفارش اول موفق توسط مشتری معرفی شونده برای معرف و معرفی شونده.

- امکان مشخص کردن حداقل هزینه سفارش اول مشتری معرفی شونده به منظور دریافت امتیاز ثبت سفارش اول برای معرف و معرفی شونده.

- امکان محدود کردن تعداد دفعات دریافت امتیاز توسط مشتری معرف بعد از ثبت نام مشتری معرفی شده جهت جلوگیری از ثبت نام غیر واقعی.

 

 

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

Nop One Page Checkout - صورتحساب یک صفحه

456٬000 تومان

پلاگین Nop Ajax Filters Pro - فیلتر پیشرفته

180٬000 تومان

پلاگین HTML Widgets - محتوا در همه جا

348٬000 تومان

پلاگین Smart SEO - سئو هوشمند

180٬000 تومان