قیمتهای پلکانی یک ابزار تبلیغاتی هستند که به صاحب فروشگاه اجازه میدهند قیمتهای ویژهای را زمانی که مشتریان مقدار بیشتری از یک محصول خاص خریداری میکنند، ارائه دهند. این ابزار معمولاً در فروش عمده استفاده میشود، اما خردهفروشان نیز میتوانند از آن برای تشویق خریداران و افزایش فروش استفاده کنند.
قیمتهای پلکانی میتوانند در صفحه ویرایش محصول اعمال شوند. به فهرست → محصولات بروید، محصولی را که میخواهید قیمت پلکانی به آن اضافه کنید انتخاب کنید و روی ویرایش کلیک کنید. پنل قیمتهای پلکانی را پیدا کنید تا یک قیمت پلکانی جدید اضافه کنید:
Note
قبل از اینکه بتوانید قیمتهای پلکانی را برای صفحه محصول اضافه کنید، باید محصول را ذخیره کنید.
افزودن قیمتهای پلکانی
روی دکمه افزودن قیمت پلکانی جدید کلیک کنید تا یک قیمت پلکانی جدید اضافه کنید. پنجره افزودن قیمت پلکانی جدید نمایش داده میشود:
- در فیلدهای تعداد و قیمت، قیمت قابل اعمال برای مقدار مشخصی از محصول را تعریف کنید.
- در صورتی که چندین فروشگاه دارید، از لیست کشویی فروشگاه، فروشگاهی را که قصد دارید قیمتهای پلکانی در آن اعمال شود انتخاب کنید.
- از لیست کشویی نقش مشتری، نقش مشتری را که بر اساس آن قیمت پلکانی تعریف میشود انتخاب کنید، به عنوان مثال، همه مشتریان، ثبتنامشدهها، مهمانان.
- در فیلدهای تاریخ شروع و تاریخ پایان، دوره دسترسی به قیمتهای پلکانی را وارد کنید. اگر این فیلدها قابل اعمال نیستند، آنها را خالی بگذارید.
روی ذخیره کلیک کنید. جدول قیمتهای پلکانی با دادههای جدید بهروزرسانی میشود.
اکنون میتوانید صفحه جزئیات محصول بهروزرسانی شده را در فروشگاه عمومی مشاهده کنید:
هنگامی که مشتری مقدار مشخصی از محصول را به سبد خرید خود اضافه میکند، قیمت به طور خودکار تغییر میکند تا تخفیف را منعکس کند.