فروشگاه ساز ناپ کامرس - ناپ فارسی
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

متاسفم - این محصول دیگر در دسترس نیست

افزونه ارسال تصویر در نظرات کاربران

افزایش قابلیت‌های و امکانات جدید برای مشتریان و صاحبان فروشگاه در بخش ثبت نظر محصولات.
360,000 تومان

همراه با یکماه پشتیبانی رایگان (شرایط پشتیبانی)

یکی از مهم‌ترین بخش‌های صفحه توضیحات هر محصول، بخش نظرات و نقد و بررسی‌های مشتریان در رابطه با محصول است. کاربران و مشتریانی که قصد خرید محصولات یک فروشگاه اینترنتی را دارند همواره سعی دارند تا از کیفیت و کارایی محصول مورد نظر خود اطمینان کسب کنند. بهترین منبع کسب اطلاعات و اطمینان از کیفیت یک محصول مطالعه نظرات و نقد و بررسی مشتریان و خریداران قبلی است. برخورداری از یک بخش ثبت نظرات مشتری قوی و با امکانات کامل باعث می‌شود تا مشتریان بتوانند نظرات خود را به راحتی و با جزئیات بیشتر ثبت کنند.


افزونه ثبت نظر پیشرفته کاربران ناپ‌کامرس (nopCommerce) از امکانات قبلی سیستم ثبت نظر فروشگاه‌های بر اساس ناپ‌کامرس استفاده کرده و قابلیت‌های جدیدی را در اختیار کاربران و صاحبان فروشگاه قرار می‌دهد. این افزونه به مشتریان این اجازه را می‌دهد تا در نظرات ثبت شده خود تصویر نیز قرار دهند. همچنین امکان ثبت نظر و مشاهده نظرات ثبت شده قدیمی نیز در صفحه جزئیات محصول وجود دارد. صاحبان فروشگاه می‌توانند نظرات ثبت شده برای هر محصول را ویرایش کرده و تصاویر قرار داده شده را حذف کرده و تصاویر جدید قرار دهند.


این افزونه یک تکمیل کننده مناسب برای فروشگاه‌هایی است که نظر مشتریان برای کاربران و صاحبان فروشگاه از اهمیت بالایی برخوردار است.


امکانات افزونه:

- دارای SEO بهینه شده.

- انتقال خودکار صفحه نقد و بررسی‌های محصول به صفحه محصول مرتبط.

- امکان ثبت آسان نظرات توسط مشتریان.

- نمایش نظرات و نقد و بررسی‌ها در صفحه جزئیات محصول.

- قابلیت قرار دادن فایل ضمیمه در نظرات.

- قابلیت اضافه کردن، حذف کردن و ویرایش تصاویر برای هر یک از نظرات توسط صاحب فروشگاه.


ویژگی‌های افزونه:

پشتیبانی از نسخه‌های 4.00 تا 4.30 پلتفرم nopCommerce (ناپ‌کامرس).

مشتریان ناپ فارسی