فروشگاه ساز ناپ کامرس - ناپ فارسی
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

افزونه نظرات سفارش

ثبت نظرات و سؤال‌ها در صفحه جزئیات سفارش توسط مشتری.
تماس برای قیمت

پاسخ‌دهی به سؤالات مشتریان همواره یکی از مهم‌ترین جنبه‌های کسب رضایت مشتری و افزایش تجربه کاربری است. از طرفی ممکن است ارسال ایمیل به منظور طرح سؤالی کوتاه و انتظار برای دریافت پاسخ آن برای مشتریان جالب نباشد. بعضی از مشتریان بعد از ثبت سفارش خود قصد دارند تا مورد خاصی را به صاحب فروشگاه اطلاع دهند یا قصد دارند تا سؤال کوتاهی جواب داده شود.


با استفاده از این افزونه مشتریان می‌توانند در صفحه جزئیات سفارش سؤال‌ها و نظرات خود را ثبت کنند و مسئولان فروشگاه نیز می‌توانند به این سؤالات پاسخ دهند. در این صورت مشتریان می‌توانند بدون مراجعه به صفحات مختلف، تمام موارد مورد نظر خود را اعلام کنند و جواب‌های دریافتی را مشاهده کنند.

 


امکانات افزونه:

- اطلاع رسانی مسئولان فروشگاه از ثبت نظر جدید از طریق ایمیل.

 


ویژگی‌های افزونه:

پشتیبانی از نسخه‌های 4.00 و 4.10 پلتفرم nopCommerce.

برچسب های محصول
مطالب مرتبط محصول
آموزش نصب پلاگین (افزونه)

فیلم آموزش نصب پلاگین در ناپ کامرس در ادامه مطلب قرار گرفت.

جهت استفاده از پلاگین های سایت از فیلم زیر استفاده کنید.

اهمیت نظرسنجی در افزایش فروش فروشگاه‌های اینترنتی

بهترین روش به منظور کسب اطلاع از میزان رضایت مشتریان یک فروشگاه اینترنتی از محصولات و / یا خدمات، استفاده از نظرسنجی است. نظرسنجی امکان مشخص کردن تجربه کاربری مشتریان در رابطه با فروشگاه اینترنتی را دارد و به همین دلیل یک روش مناسب برای ارزیابی عملکرد فروشگاه در زمینه تجارت است.