فروشگاه ساز ناپ کامرس - ناپ فارسی
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

متاسفم - این محصول دیگر در دسترس نیست

افزونه انتقال مشتریان و آدرس مشتریان به فروشگاه

انتقال و ورود مشتریان و آدرس‌های آنها از با استفاده از فایل اکسل به فروشگاه جدید.
تولید کننده: ناپ فور یو
*
تماس برای قیمت

فروشگاه‌های اینترنتی فراوانی وجود دارند که بعد از گذشت سال‌ها استفاده از فروشگاه اینترنتی خود به دلایل مختلف (کندی فروشگاه، قدیمی شدن امکانات فروشگاه، موارد امنیتی و...) قصد تغییر پلتفرم و فروشگاه اینترنتی خود را پیدا می‌کنند. چنین امری باعث می‌شود که فروشگاه اینترنتی همواره به روز باشد و مشتریان فروشگاه نیز حس بهتری نسبت به فروشگاه اینترنتی پیدا کنند.


یکی از اصلی‌ترین مواردی که باعث می‌شود صاحبان فروشگاه نسبت به تغییر پلتفرم فروشگاه خود علاقه نداشته باشند، مورد مهاجرت اطلاعات یا انتقال اطلاعات موجود از فروشگاه قدیمی به فروشگاه جدید است. انتقال اطلاعات به صورت دستی برای فروشگاه‌های متوسط و بزرگ امر تقریباً غیر ممکنی است که نیاز به زمان و هزینه قابل توجهی خواهد داشت.


صاحبان فروشگاه‌های اینترنتی ایجاد شده توسط فروشگاه ساز ناپ‌کامرس (nopCommerce) می‌توانند با استفاده از این افزونه، اطلاعات مشتریان و آدرس‌های ثبت شده برای هر یک از این مشتریان را در قالب یک فایل اکسل، به سرعت به فروشگاه اینترنتی جدید خود انتقال دهند. چنین امری باعث می‌شود که فروشگاه ساز ناپ‌کامرس یک گزینه مناسب برای ایجاد فروشگاه‌های اینترنتی جدید باشد.



آپلود



صاحبان فروشگاه تنها لازم است تا با توجه به فایل اکسل (Excel) نمونه موجود در افزونه، اطلاعات لازم را از فروشگاهی قدیمی استخراج کرده در فایل اکسل قرار دهند. سپس فایل اکسل را با استفاده از امکانات افزونه آپلود کنند. صاحبان فروشگاه می‌توانند با استفاده از این افزونه به روشی که شرح داده شده اطلاعت مشتریان جدید و قدیمی را به همراه آدرس‌های ثبت شده برای هر مشتری به صورت دسته‌ای (Bulk) به فروشگاه خود وارد کرده و انتقال دهند.



فایل نمونه



امکانات افزونه:


- امکان ورود دسته‌ای مشتریان جدید.

- امکان ورود دسته‌ای آدرس‌های ثبت شده مشتریان.

- آسوده سازی فرایند مهاجرت اطلاعات مشتیان به فروشگاه‌های ناپ‌کامرس (nopCommerce).



ویژگی‌های افزونه:

پشتیبانی از نسخه‌های 4.00، 4.10و 4.20 و 4.30 پلتفرم nopCommerce (ناپ‌کامرس).

برچسب های محصول
مشتریان ناپ فارسی