فروشگاه ساز ناپ کامرس - ناپ فارسی
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

متاسفم - این محصول دیگر در دسترس نیست

افزونه انتقال سفارشات به فروشگاه

انتقال سفارشات مشتریان از فروشگاه‌های قدیمی به فروشگاه‌های اینترنتی ایجاد شده توسط فروشگاه ساز ناپ‌کامرس
تولید کننده: ناپ فور یو
*
تماس برای قیمت

فروشگاه‌های اینترنتی فراوانی وجود دارند که بعد از گذشت سال‌ها استفاده از فروشگاه اینترنتی خود به دلایل مختلف (کندی فروشگاه، قدیمی شدن امکانات فروشگاه، موارد امنیتی و...) قصد تغییر پلتفرم و فروشگاه اینترنتی خود را پیدا می‌کنند. چنین امری باعث می‌شود که فروشگاه اینترنتی همواره به روز باشد و مشتریان فروشگاه نیز حس بهتری نسبت به فروشگاه اینترنتی پیدا کنند.


یکی از اصلی‌ترین مواردی که باعث می‌شود صاحبان فروشگاه نسبت به تغییر پلتفرم فروشگاه خود علاقه نداشته باشند، مورد مهاجرت اطلاعات یا انتقال اطلاعات موجود از فروشگاه قدیمی به فروشگاه جدید است. انتقال اطلاعات به صورت دستی برای فروشگاه‌های متوسط و بزرگ امر تقریباً غیر ممکنی است که نیاز به زمان و هزینه قابل توجهی خواهد داشت.


افزونه انتقال سفارشات به فروشگاه به صاحبان فروشگاه کمک خواهد کرد تا فرایند انتقال اطلاعات مربوط به سفارشات مشتریان به فروشگاه جدید ایجاد شده توسط فروشگاه ساز ناپ‌کامرس (nopCommerce) بسیار آسان‌تر شود. صاحبان فروشگاه می‌توانند تنها با آپلود یک فایل تمامی اطلاعات سفارشات موجود در فروشگاه قبلی را به فروشگاه جدید خود انتقال دهند.



تنظیمات



صاحبان فروشگاه می‌توانند با دریافت فایل نمونه در بخش تنظیمات افزونه، فایلی حاوی اطلاعات سفارشات فروشگاه قبلی با فرمت مشخص شده ایجاد کننده و به سادگی فایل را با استفاده از قابلیت‌های افزونه به فروشگاه جدید انتقال دهند.



ورود



امکانات افزونه:


- امکان ورود دسته‌ای (Bulk) سفارشات.

- آسوده سازی فرایند مهاجرت اطلاعات سفارشات به فروشگاه‌های ایجاد شده توسط فروشگاه ساز ناپ‌کامرس (nopCommerce).



ویژگی‌های افزونه:

پشتیبانی از نسخه 4.20 و 4.30 پلتفرم nopCommerce (ناپ‌کامرس).

برچسب های محصول