فروشگاه ساز ناپ کامرس - ناپ فارسی
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

ارسال پیام کوتاه - SMS ناپ کامرس

افزونه پیامک ناپ کامرس، امکان ارسال پیام کوتاه در ناپ کامرس برای مشتری و مدیریت هنگام خرید کالا فراهم شده است.
پشتیبانی از ناپ کامرس نسخه 3.8 ، 3.9 , 4 , 4.1 , 4.2
ارائه کننده: ناپ فارسی
*
150,000 تومان

امکانات نسخه پایه

ارسال پیام کوتاه  هنگام تکمیل سفارش به مشتری

ارسال هنگام تکمیل سفارش به مدیریت

لیست تاریخچه پیامک ها ارسالی

امکانات نسخه ویژه

تبریک تاریخ تولد مشتری

امکان تنظیم متن دلخواه توسط مدیر بر اساس نام و نام خانوادگی مشتری

امکان ارسال پیام خوش آمد گویی هنگام ثبت نام

امکان ارسال برای سبد خرید های رها شده بعد از مدت مشخص

ارسال پیام هنگام ارسال مرسوله با کد رهگیری

امکان استفاده از چند فروشندگی جهت ارسال پیام به فروشنده محصول

امکان ارسال لینک دانلود محصولات قابل دانلود به صورت پیامک

پشتیبانی از بیش از 7 سامانه ارائه کننده خدمات پیام کوتاه می باشد.

امکان افزودن سامانه درگاه ارسال پیامک درخواستی مشتری وجود دارد.

پشتیبانی سامانه های پیامکی

  • سامانه دیجیتال پیامک
  • سامانه فراز پیامک
  • سامانه ایمن سی ام اس
  • سامانه پیامک کاوه نگار
  • سامانه پیامک linepayamak
  • سامانه پیامک ناپ فارسی
  • سامانه پیامک پنل
  • سامانه PayamSMS آتيه داده پرداز
  • سامانه صبا پیامک
  • سامانه پیام کوتاه ایده پردازان
  • سامانه پارس گرین
  • سامانه قاصدک
  • سامانه نیک اس ام اس
  • و.......

امکان پیاده سازی سامانه پیامک مشتری وجود دارد.

افزونه پیامک ناپ کامرس دارای مستندات فارسی می باشد.

بروزرسانی افزونه برای همان نسخه ناپ کامرس خریداری شده رایگان می باشد.

تصاویر افزونه پیامک ناپ کامرس

sms nopcommerce

لیست پیام های ارسالی فروشگاه ساز ناپ کامرس

اینستاگرام ناپ فارسی
مطالب مرتبط محصول
آموزش نصب پلاگین (افزونه)

فیلم آموزش نصب پلاگین در ناپ کامرس در ادامه مطلب قرار گرفت.

جهت استفاده از پلاگین های سایت از فیلم زیر استفاده کنید.

مزایای استفاده از پیام های SMS برای فروشگاه های اینترنتی (قسمت اول)

همگان می‌دانیم که ارتباط موثر از اهمیت بالایی برخوردار بوده است. یک کسب‌وکار که به صورت موثر ارتباط برقرار کرده و حرکت می‌کند، همواره برنده رقبای خود است. برای یک کسب‌وکار تجارت الکترونیک که از طریق سرویس‌های خود اقدام به حفظ مشتریان می‌کند، روش قدیمی «پیام‌کوتاه و  SMS» بهترین راه برای ارتباط است. با نرخ گشودن بالای 98% و کمترین هزینه ممکن پیام‌کوتاه، مناسب تمامی انواع کسب‌و‌کارهای تجارت الکترونیک است.

مزایای استفاده از SMS فروشگاه های اینترنتی (قسمت دوم)

مزایای استفاده از پیام کوتاه در فروشگاه های اینترنتی بیان شده است.

پنج روش ارائه خدمات بهتر به مشتریان در تجارت الکترونیک

در خرید آنلاین هیچ‌گونه ارتباط متقابلی بین مشتری و فروشنده وجود ندارد. این امر ممکن است در مواردی مانند به وجود آمدن سؤال برای مشتری یا نامفهوم بودن شرایط خرید و استفاده از امکانات فروشگاه برای مشتریان ناخوشایند باشد و احتمال خرید ناتمام را افزایش دهد.


تقریباً بیشتر فروشگاه‌های الکترونیکی به دلیل وجود داشتن مواردی مانند سیاست‌های نامفهوم، تأخیر در امر پاسخ‌دهی به مشتری یا وجود نداشتن پل ارتباطی مشخص در قسمت خدمات مشتریان شکست می‌خورند. بهترین روش به دست آوردن مشتریان وفادار و کسب اطمینان از بازگشت آنها و خرید مجدد از فروشگاه این است که مشتری احساس کند در تمام مراحل خرید به او اهمیت داده می‌شود و در هر لحظه می‌تواند برای سؤالات خود پاسخ دریافت کند.