فروشگاه ساز ناپ کامرس - ناپ فارسی
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

ارسال پیام کوتاه - SMS ناپ کامرس

افزونه پیامک ناپ کامرس، امکان ارسال پیام کوتاه در ناپ کامرس برای مشتری و مدیریت هنگام خرید کالا فراهم شده است.
پشتیبانی از فروشگاه ساز ناپ کامرس
تولید کننده: ناپ فارسی
*
660٬000 تومان

همراه با یکماه پشتیبانی رایگان (شرایط پشتیبانی)

 امکانات نسخه پایه

ارسال پیام کوتاه  هنگام تکمیل سفارش به مشتری

ارسال هنگام تکمیل سفارش به مدیریت

لیست تاریخچه پیامک ها ارسالی

امکان ارسال پیام خوش آمد گویی هنگام ثبت نام

ارسال پیام هنگام ارسال مرسوله با کد رهگیری

امکانات نسخه ویژه

تبریک تاریخ تولد مشتری

امکان تنظیم متن دلخواه توسط مدیر بر اساس نام و نام خانوادگی مشتری

امکان ارسال برای سبد خرید های رها شده بعد از مدت مشخص

 امکان استفاده از چند فروشندگی جهت ارسال پیام به فروشنده محصول 

 امکان ارسال لینک دانلود محصولات قابل دانلود به صورت پیامک

 

پشتیبانی از بیش از 7 سامانه ارائه کننده خدمات پیام کوتاه می باشد.

پشتیبانی سامانه های پیامکی

  • سامانه دیجیتال پیامک
  • سامانه فراز پیامک
  • سامانه ایمن سی ام اس
  • سامانه پیامک کاوه نگار
  • سامانه پیامک linepayamak
  • سامانه پیامک ناپ فارسی
  • سامانه پیامک پنل
  • سامانه PayamSMS آتيه داده پرداز
  • سامانه فرا پیامک
  • سامانه صبا پیامک
  • سامانه پیام کوتاه ایده پردازان
  • سامانه پارس گرین
  • سامانه قاصدک
  • سامانه نیک اس ام اس

امکان برنامه نویسی سامانه پیامک مشتری وجود دارد(در صورت نیاز قبل از سفارش هماهنگی با پشتیبانی سایت انجام شود.).

بروزرسانی افزونه برای همان نسخه ناپ کامرس خریداری شده رایگان می باشد.

 

 

تصاویر افزونه پیامک ناپ فارسی برای فروشگاه ساز ناپ کامرس

 

 

sms nopcommerce

 

 

لیست پیام های ارسالی افزونه ناپ فارسی در فروشگاه ساز ناپ کامرس

 

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

درگاه پرداخت زرین پال

رایگان

ورود با شماره موبایل و پیامک تایید مشتری

890٬000 تومان

افزونه تقویم شمسی

450٬000 تومان

پکیج محصولات ویژه (شگفت انگیز)

640٬000 تومان
مطالب مرتبط محصول
آموزش نصب پلاگین (افزونه)

فیلم آموزش نصب پلاگین در ناپ کامرس در ادامه مطلب قرار گرفت.

جهت استفاده از پلاگین های سایت از فیلم زیر استفاده کنید.

مزایای استفاده از پیام های SMS برای فروشگاه های اینترنتی (قسمت اول)

همگان می‌دانیم که ارتباط موثر از اهمیت بالایی برخوردار بوده است. یک کسب‌وکار که به صورت موثر ارتباط برقرار کرده و حرکت می‌کند، همواره برنده رقبای خود است. برای یک کسب‌وکار تجارت الکترونیک که از طریق سرویس‌های خود اقدام به حفظ مشتریان می‌کند، روش قدیمی «پیام‌کوتاه و  SMS» بهترین راه برای ارتباط است. با نرخ گشودن بالای 98% و کمترین هزینه ممکن پیام‌کوتاه، مناسب تمامی انواع کسب‌و‌کارهای تجارت الکترونیک است.

مزایای استفاده از SMS فروشگاه های اینترنتی (قسمت دوم)

مزایای استفاده از پیام کوتاه در فروشگاه های اینترنتی بیان شده است.

پنج روش ارائه خدمات بهتر به مشتریان در تجارت الکترونیک

در خرید آنلاین هیچ‌گونه ارتباط متقابلی بین مشتری و فروشنده وجود ندارد. این امر ممکن است در مواردی مانند به وجود آمدن سؤال برای مشتری یا نامفهوم بودن شرایط خرید و استفاده از امکانات فروشگاه برای مشتریان ناخوشایند باشد و احتمال خرید ناتمام را افزایش دهد.


تقریباً بیشتر فروشگاه‌های الکترونیکی به دلیل وجود داشتن مواردی مانند سیاست‌های نامفهوم، تأخیر در امر پاسخ‌دهی به مشتری یا وجود نداشتن پل ارتباطی مشخص در قسمت خدمات مشتریان شکست می‌خورند. بهترین روش به دست آوردن مشتریان وفادار و کسب اطمینان از بازگشت آنها و خرید مجدد از فروشگاه این است که مشتری احساس کند در تمام مراحل خرید به او اهمیت داده می‌شود و در هر لحظه می‌تواند برای سؤالات خود پاسخ دریافت کند.