فروشگاه ساز ناپ کامرس - ناپ فارسی
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

متاسفم - این محصول دیگر در دسترس نیست

افزونه ویرایش تصاویر محصولات پیشرفته

ویرایش تصاویر در محیط فروشگاه قبل از بارگذاری تصویر
تماس برای قیمت

تصاویر محصولات یک فروشگاه اینترنتی محصول را به کاربران و مشتریان معرفی می‌کند. از همین جهت قرار دادن تصاویر مناسب و کسب اطمینان از این که تصاویر مواردی را که صاحبان فروشگاه قصد نمایش آن‌ها را دارند نمایش می‌دهد بسیار مهم است. به همین دلیل ایجاد و ویرایش تصاویر از اهمیت بالایی برخوردار می‌شود. صاحبان فروشگاه زمان قابل توجهی را به ویرایش تصاویر محصولات با استفاده از ابزار ویرایش پیشرفته تصویر صرف می‌کنند. ولی همیشه امکان این است که یک مورد کوچک ازنظر صاحبان فروشگاه دورمانده و هنگام بارگذاری تصویر این مورد آشکار شود.


این افزونه به صاحبان فروشگاه کمک می‌کند تا برای اعمال تنظیمات و ویرایش‌های ساده نیازی به استفاده از ابزارهای ویرایش تصاویر پیچیده نداشته باشند. بعد از نصب این افزونه، قسمت تصاویر صفحه ویرایش جزئیات محصول تغییر پیدا می‌کند. در این بخش جدید صاحبان فروشگاه بعد از انتخاب فایل تصویر، پیش‌نمایشی از تصویر انتخاب شده در یک قالب ویرایش مشاهده خواهند کرد. صاحب فروشگاه می‌تواند تصویر موجود را با استفاده از امکانات موجود تغییر دهد و سپس تصویر ویرایش شده را بارگذاری کند. بزرگنمایی (zoom in)، دورنمایی (zomm out)، برش بخشی از تصویر، مشخص کردن اندازه تصویر، مربع سازی از جمله امکانات ویرایش قالب پیش‌نمایش است.


در فروشگاه‌های اینترنتی ایجاد شده با استفاده از ناپ‌کامرس (nopCommerce) جعبه تصاویر محصولات در صفحات جزئیات محصولات به شکل مربع است. اگر تصاویری که بارگذاری می‌شوند به شکل مربع نباشند، نتیجه نهایی زیبا و کاربرپسند نخواهد بود. یکی از قابلیت‌های مهم این افزونه این است که قالب انتخاب بخشی از تصویر به اندازه مربع است و از این نظر اطمینان کسب می‌کند که ابعاد تصویر بارگذاری شده حتماً مربع باشد.


امکانات افزونه:

- امکان مشخص کردن و برش بخشی از تصاویر.

- امکان مشخص کردن اندازه تصاویر.

- امکان بزرگنمایی و دورنمایی تصاویر.

- اعمال نسبت اندازه مربعی به تصاویر بارگذاری شده.


ویژگی‌های افزونه:

پشتیبانی از نسخه‌های 3.90 تا 4.20 پلتفرم nopCommerce.

برچسب های محصول
مشتریان ناپ فارسی