فروشگاه ساز ناپ کامرس - ناپ فارسی
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

افزونه اعلان (Push Notification) pushNop

ارسال اعلان (Push Notification) به مشتریان فروشگاه
تماس برای قیمت

استفاده از سیستم‌های اعلان (Push Notification) به صاحبان فروشگاه‌های اینترنتی ایجاد شده توسط فروشگاه ساز nopCommerce (ناپ‌کامرس) این اجازه را می‌دهند تا بتوانند به صورت مؤثر و تأثیرگذاری با مشتریان فروشگاه خود ارتباط برقرار کرده و فرایندهای بازاریابی خود را به سطح جدیدی انتقال دهند. با استفاده از این افزونه، اعلان‌های ایجاد شده به صورت مستقیم در گوشی‌های همراه، کامپیوترهای رومیزی (PC) و لپ‌تاپ‌ها (Laptop)، حتی زمان‌هایی که فروشگاه در مرورگر مشتری به نمایش در نمی‌آید، به نمایش درخواهد آمد تا مشتریان فروشگاه، در هر شرایط بتوانند از اعلان‌های فروشگاه با خبر شوند. صاحبان فروشگاه می‌توانند به منظور افزایش فروش و بازدید از فروشگاه، جشنواره‌های فروش گوناگون را ایجاد کنند و با استفاده از سیستم اعلان، گروه‌های مختلف مشتریان خود را با خبر سازند. همچنین این افزونه از قابلیت "ذخیره سازی صفحه خانه" (home page save)، زمانی که مشتری از صفحه فروشگاه شما بازدید می‌کند نیز پشتیبانی می‌کند.

افزونه اعلان

 


توضیحات:


خرید آنلاین و فروشگاه‌های اینترنتی به دلیل راحتی در فرایند خرید و در دسترس بودن 24 ساعته در سال‌های اخیر بسیار محبوب و پر استفاده شده است. همچنین طی تحقیقات انجام شده مشخص شده است که استفاده از گوشی‌های همراه به منظور بررسی فروشگاه‌های اینترنتی و خرید آنلاین بسیار محبوب تر از استفاده از کامپیوترهای رومیزی (PC) و لپ‌تاپ‌ها (Laptop) است. ایجاد یک اپلیکیشن گوشی همراه برای فروشگاه اینترنتی یک امر بسیار پر هزینه است که می‌تواند برای تمامی فروشگاه‌های‌ اینترنتی مناسب و به صرفه نباشد. با استفاده از این افزونه صاحبان فروشگاه‌های اینترنتی ایجاد شده توسط فروشگاه ساز ناپ‌کامرس (nopCommerce) می‌توانند فرایند‌های بازاریابی خود را با استفاده از سیستم اعلان (Push Notification) با هزینه‌ای بسیار معقول‌تر، در هر پلتفرم (گوشی‌های همراه، کامپیوترهای رومیزی (PC) و لپ‌تاپ‌ها (Laptop))، ادامه داده و مشتریان خود از اخبار و تخفیفات مهم با خبر سازند. این افزونه امکان ارسال اعلان‌ها را بدون نیاز به استفاده از سرویس‌های جداگانه مانند Firebase در اختیار صاحبان فروشگاه قرار خواهد داد.

 


چرا استفاده از سیستم اعلان (Push Notification)؟


1- کاهش هزینه‌های تبلیغات و بازاریابی و جذب مشتریان بلند مدت:

طی مطالعات انجام شده، مشخص شده است که احتمال بررسی و بازدید از اعلان‌ها بسیار بیشتر از تبلیغات موجود در سایت‌های گوناگون و ایمیل‌های تبلیغاتی است. با استفاده از سیسیتم اعلان، صاحبان فروشگاه می‌توانند هزینه‌های بازاریابی و تبلیغات برای مشتریان فروشگاه خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهند. همچنین نیاز به استفاده از سایت‌های سوم شخص به منظور ایجاد فرایندهای تبلیغاتی نیز وجود نخواهد داشت.

داشبورد افزونه 1


داشبورد افزونه 2


2- انتخاب آسان دریافت یا عدم دریافت اعلان‌ها:

به منظور دریافت اعلان‌ها، صاحبان فروشگاه نیاز به دریافت اطلاعات خاص از مشتریان و بررسی صحت آنها ندارند. مشتریان فروشگاه می‌توانند به آسانی تنها با انتخاب یک گزینه نسبت به دریافت یا عدم دریافت اعلان‌ها اقدام کنند.


3- انتقال اعلان‌ها به صورت لحظه‌ای به صفحه پلتفرم مشتری:

یکی از مزیت‌های مهم استفاده از اعلان‌ها، دریافت لحظه‌ای آنها است. مهم نیست که آیا مشتری در حال استفاده از اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای دیگر است یا نه، در صورت ارسال اعلان توسط صاحب فروشگاه، اعلان ارسال شده در صفحه دستگاه مشتری به نمایش درخواهد آمد.


4- عدم نیاز به استفاده از طراح به منظور ایجاد اعلان:

در صورتی که صاحبان فروشگاه قصد داشته باشند از سیستم ایمیل به منظور اطلاع رسانی اخبار و جشنواره‌های خود استفاده کنند، به احتمال زیاد باید از خدمات طراحی به منظور ایجاد یک قالب قابل قبول و چشمگیر ایمیل استفاده کنند که هزینه بر خواهد بود. با استفاده از این افزونه صاحبان فروشگاه می‌توانند در مدت زمان بسیار کمی قالب اعلان خود را آماده کرده و اخبار خود را به اطلاع مشتریان خود برسانند.


5- عدم امکان استفاده سایت‌های دیگر از اطلاعات مشتریان شما:

زمان‌هایی وجود دارد که مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی علاقه‌ای به اشتراک گذاری اطلاعات خصوصی مانند شماره تماس و آدرس ایمیل به منظور حفظ حریم خصوصی خود ندارند. استفاده از سیستم اعلان باعث می‌شود که اطلاعات مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی توسط گروه‌های سوم شخص جمع آوری نشده و در اختیار رقیبان فروشگاه قرار نگیرد. در سیستم اعلان، مشتریان فقط به فروشگاه مشخص شده متصل هستند و دیگر نگرانی در رابطه با فاش شدن اطلاعات شخصی خود نخواهند داشت.


6- جشنواره‌های فروش خاص برای گروه‌های مشتریان خاص به منظور افزایش احتمال مشاهده و خرید:

اعلان‌‌های خاص با محتوای مشخص به مشتریان مربوطه ارسال خواهد شد تا احتمال مشاهده و بررسی اعلان‌ها افزایش یابد که باعث جذب مشتریان بلند مدت خواهد شد.


7- دریافت اطلاعات و نتایج تجزیه و تحلیل‌ها به صورت لحظه‌ای (Real-Time) به منظور ایجاد جشنواره‌های بهتر و مؤثرتر:

صاحبان فروشگاه با استفاده از این افزونه این قابلیت را دارند تا اطلاعات انتقال و جابجایی مشتریان سیستم اعلان را به صورت لحظه‌ای بررسی کنند و سپس با استفاده از این اطلاعات، جشنواره‌های خود را بهبود بخشند. همچنین خودکارسازی بر اساس رفتار و زمان (Behavioural and Time-Based Automation) به صاحبان فروشگاه این اجازه را می‌دهد تا مشتریان بیشتری را به فروشگاه خود بازگردانند و میزان فروش خود را افزایش دهند.


8- API کاربرپسند برای nopCommerce:

RESTful API با طراحی بسیار ساده به منظور استفاده راحت، به همراه اسناد کامل.

 


توجه: این امکان وجود دارد که اعلان‌ها در مرورگر Mozilla برای کامپیوترهای رومیزی به درستی کار نکنند.


امکان استفاده از emoji در متن‌های اعلان‌ها به منظور بهبود ظاهر.

 


اعلان