فروشگاه ساز ناپ کامرس - ناپ فارسی
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

Nop Help Desk - تیکت پشتیبانی

درخواست پشتیبانی و تیکت را در فروشگاه ساز ناپ کامرس فراهم می کند.
تولید کننده: ناپ تمپلیت
*
568٬000 تومان

همراه با یکماه پشتیبانی رایگان (شرایط پشتیبانی)

پلاگین Help Desk برای nopCommerce به شما کمک خواهد کرد که یک سرویس مراقبت کامل مشتری تهیه کنید و پشتیبانی را آسان کنید.

این افزونه ناپ کامرس شما می توانید مراقبت خوبی از مشتری داشته باشید و مطمئن شوید که نگهداری از مشتری به نحو احسنت انجام می شود.

پلاگین پشتیبانی امکان ارائه خدمات پشتیبانی آسان به مشتریان را می دهد. مشتری می تواند درخواست های پشتیبانی (تیکت) را ارسال ، رهگیری و خاتمه دهد.

مدیر می تواند چندین بخش را تعریف کنید. مانند بخش پشتیبانی ، مالی ، مدیریت و غیره. و به هر بخش یک کاربر برای پاسخگویی اختصاص دهد.

مشتری می تواند درخواست خود را به بخش مربوطه ارسال کند. به کاربر آن بخش به محض ورود به سایت پیام داده می شود که شما چندین پیام دارید و می تواند به درخواست ها پاسخ دهد. مشتری از طریق ایمیل از پاسخ خود مطلع می شود و می تواند مراحل درخواست خود را تا رسیدن به پاسخ پیگیری کند و تمام سوابق سوال و پاسخها قابل مشاهده است.

پس از حل درخواست، مشتری می تواند درخواست خود را ببندد یا بطور اتوماتیک بعد از گذشت 10 روز درخواست بسته خواهد شد.

البته اگر مشتری مجدد همان درخواست را ادامه دهد ، درخواست (تیکت) مجدد فعال خواهد شد. با این افزونه می توانید تماس های تلفنی خود را به حداقل برسانید. همچنین با این افزونه می توانید رضایت مشتریان خود را بالا ببرید.

 

ویژگی ها

  • پشتبیانس از زبان فارسی
  • پشتیبانی از ناپ کامرس
  • قابل استفاده در فروشگاه ساز ناپ کامرس
  • Responsive Design 
مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

افزونه تقویم شمسی

450٬000 تومان
مطالب مرتبط محصول
پنج روش ارائه خدمات بهتر به مشتریان در تجارت الکترونیک

در خرید آنلاین هیچ‌گونه ارتباط متقابلی بین مشتری و فروشنده وجود ندارد. این امر ممکن است در مواردی مانند به وجود آمدن سؤال برای مشتری یا نامفهوم بودن شرایط خرید و استفاده از امکانات فروشگاه برای مشتریان ناخوشایند باشد و احتمال خرید ناتمام را افزایش دهد.


تقریباً بیشتر فروشگاه‌های الکترونیکی به دلیل وجود داشتن مواردی مانند سیاست‌های نامفهوم، تأخیر در امر پاسخ‌دهی به مشتری یا وجود نداشتن پل ارتباطی مشخص در قسمت خدمات مشتریان شکست می‌خورند. بهترین روش به دست آوردن مشتریان وفادار و کسب اطمینان از بازگشت آنها و خرید مجدد از فروشگاه این است که مشتری احساس کند در تمام مراحل خرید به او اهمیت داده می‌شود و در هر لحظه می‌تواند برای سؤالات خود پاسخ دریافت کند.

 

نصب و به‌روزرسانی افزونه‌های فروشگاه ناپ کامرس

در فرایند تولید افزونه برای پلتفرم‌های بزرگی مانند ناپ‌کامرس (nopCommerce) امکان وجود خطا به دلایل مختلف وجود دارد. این نوع خطاها معمولاً بعد از ارائه محصول به مشتریان در زمان استفاده مشخص می‌شوند. بعد از مشخص شدن خطاها، توسعه‌دهندگان افزونه اصلاحات لازم را اعمال کرده و نسخه جدیدی از افزونه را به مشتریان خود ارائه می‌دهند.