فروشگاه ساز ناپ کامرس - ناپ فارسی
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

سیستم تیکت - خدمات مشتریان

بهترین و کامل‌ترین افزونه خدمات مشتریان / سیستم صدور تیکت. پیگیری بهینه مسئله ، پشتیبانی از چندین بخش اداری.
500,000 تومان

پشتیبانی و خدمات مشتریان یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر فروشگاه آنلاین است. شما به عنوان صاحب فروشگاه باید قادر باشید که پیام‌های مشتریان خود را دریافت کنید، به آنها پاسخ بدهید و مشکلات آنها را حل کنید. این امر با افزایش تعداد مشتریان می‌تواند گیج کننده و پر مخاطره باشد. به عنوان راه‌حل فرم مخاطبان ما پیشنهاد می‌شود. بهترین و کامل‌ترین افزونه خدمات مشتریان / سیستم صدور تیکت. پیگیری بهینه مسئله ، پشتیبانی از چندین بخش اداری.

امکانات سیستم تیکت

•به‌وجود آوردن و مدریت آسان بخش‌های مختلف (پشتیبانی از چندین بخش اداری مانند فروش ، بازاریابی و ...)

•امکان تعیین کارمندان توسط مدیریت

•امکان تعریف اولویت توسط مشتریان / کارمندان

•اضافه کردن پای‌نوشت به صورت آسان (کارمندان امکان رویت سریع پای‌نوشت را در همان تیکت دارند)

•پشیبانی از چندین فروشگاه

•پشتیبانی از چندین زبان

امکان ارسال تیکت توسط مشتریان / کاربران از صفحات زیر:

•صفحه ارتباط با ما

•حساب کاربری خود – با استفاده از گزینه لیست تیکت‌ها / اضافه کردن تیکت

•صفحه سفارشات

•صفحه محصولات

مدیریت تیکت‌ها در پنل مدیریت، ادمین می‌تواند:

•مشخص کردن اولویت تیکت‌ها

•تغییر بخش اداری مربوط به تیکت

•مشخص کردن کارمند مربوط به تیکت

•مشخص کردن وضع تیکت (باز / در حال اجرا / پایان یافته)

•مشاهده لیستی از تیکت‌های پست شده از مشتریان و توانایی پاسخ به آنها

توضیحات:

در صورت پاسخ به تیکت مشتریان توسط کارمندان فروشگاه، یک ایمیل اطلاع دهنده به صورت خودکار به مشتری ارسال می‌شود. مشتریان امکان مشاهده پاسخ‌ها و جزئیات مربوط به تیکت‌های خود را در صفحه حساب کاربری خود را دارند. مشتریان امکان اضافه کردن نظرات بیشتر را به تیکت‌های قبلی خود دارند.

افزونه دارای مستندات فارسی می باشد.

قابل استفاده برای ناپ کامرس نسخه 3.9 - 4.00 - 4.10 - 4.20 می باشد.

مطالب مرتبط محصول
پنج روش ارائه خدمات بهتر به مشتریان در تجارت الکترونیک

در خرید آنلاین هیچ‌گونه ارتباط متقابلی بین مشتری و فروشنده وجود ندارد. این امر ممکن است در مواردی مانند به وجود آمدن سؤال برای مشتری یا نامفهوم بودن شرایط خرید و استفاده از امکانات فروشگاه برای مشتریان ناخوشایند باشد و احتمال خرید ناتمام را افزایش دهد.


تقریباً بیشتر فروشگاه‌های الکترونیکی به دلیل وجود داشتن مواردی مانند سیاست‌های نامفهوم، تأخیر در امر پاسخ‌دهی به مشتری یا وجود نداشتن پل ارتباطی مشخص در قسمت خدمات مشتریان شکست می‌خورند. بهترین روش به دست آوردن مشتریان وفادار و کسب اطمینان از بازگشت آنها و خرید مجدد از فروشگاه این است که مشتری احساس کند در تمام مراحل خرید به او اهمیت داده می‌شود و در هر لحظه می‌تواند برای سؤالات خود پاسخ دریافت کند.

اینستاگرام ناپ فارسی