فروشگاه ساز ناپ کامرس - ناپ فارسی
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

سیستم تیکت - خدمات مشتریان

بهترین و کامل‌ترین افزونه خدمات مشتریان / سیستم صدور تیکت. پیگیری بهینه مسئله ، پشتیبانی از چندین بخش اداری.
*
940٬000 تومان

همراه با یکماه پشتیبانی رایگان (شرایط پشتیبانی)

یکی از مهم‌ترین مسائل در زمینه تجارت الکترونیک و فروشگاه‌های اینترنتی، مسئله پشتیبانی و خدمات مشتریان بهینه و کارآمد است. از آنجایی که در فروشگاه‌های اینترنتی صاحبان فروشگاه و مشتریان به صورت رو در رو با یک دیگر تبادل ندارند، کسب اطمینان مشتری و آسوده خاطر بودن از دسترسی به صاحبان فروشگاه به شدت اهمیت پیدا می‌کند. مشتریان با داشتن آگاهی از این امر که در هر زمان می‌توانند سؤالات، درخواست‌ها و نگرانی‌های خود را به صاحبان فروشگاه اطلاع دهند و از طرف صاحبان فروشگاه نیز پاسخ دریافت کنند، با آسودگی بیشتری به فرایند خرید خود ادامه خواهند داد.


از طرفی در فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ و کوچک، همواره تعداد قابل توجهی از مشتریان در حال مشاهده، بررسی و خرید محصولات گوناگون هستند. اگر این تعداد قابل توجه از مشتریان قصد داشته باشند تا سؤالات و درخواست‌های خود را با استفاده از سیستم ایمیل به اطلاع صاحبان فروشگاه برسانند، این امر باعث به وجود آمدن بی‌نظمی و آشفتگی خواهد شد که نارضایتی مشتریان را به همراه خواهد داشت. در امر پشتیبانی در اختیار داشتن یک سیستم منظم پشتیبانی و ثبت تیکت به منظور ثبت و نگهداری درخواست‌ها و رسیدگی به آن‌ها یک امر حیاتی است. این سیستم هم به صاحبان و کارمندان فروشگاه در امر پیگیری درخواست‌های مشتریان کمک می‌کند و هم به مشتریان اطمینان می‌دهد که می‌توانند درخواست‌های خود را به روشی مؤثر پیگیری کنند.


این افزونه یک سیستم پشتیبانی و ثبت تیکت با قابلیت‌های فراوان به منظور ثبت، نگهداری، مدیریت و پیگیری درخواست‌ها و تیکت‌های مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی ایجاد شده با استفاده از فروشگاه ساز ناپ‌کامرس (nopCommerce) است. این افزونه با در اختیار قرار دادن برد وسیعی از امکانات و قابلیت‌ها به صاحبان فروشگاه این اجازه را خواهد تا سیستم پشتیبانی خود را به روشی مؤثر و شخصی‌سازی شده پیاده‌سازی کنند.



تنظیمات

این افزونه به صاحبان فروشگاه این اجازه را می‌دهد تا برای سیستم پشتیبانی خود بخش‌های (دپارتمان‌های) گوناگون تعریف کند تا مشتریان بتوانند درخواست‌های خود را با توجه به موضوع آن‌ها به دپارتمان خاص خود ارسال کنند. هم‌چین صاحبان فروشگاه می‌توانند برای سیستم پشتیبانی خود کارمند تعریف کرده تا در آینده امکان پیگیری افرادی که به تیکت‌ها رسیدگی کرده‌اند را داشته باشد.



لیست دپارتمان



لیست کارمند



صاحبان فروشگاه این قابلیت را خواهند داشت تا مشخص کند که در زمان دریافت تیکت، به روز رسانی تیکت، تغییر وضعیت تیکت، تغییر اولویت تیکت، تغییر دپارتمان تیکت، تغییر کارمند تیکت و پاسخ به تیکت به مشتری، دپارتمان مربوطه و کارمند مربوطه به صورت خودکار ایمیل ارسال شود تا همه افراد مربوطه از وضعیت تیکت‌ها اطلاع داشته باشند.



اعلان



از دیگر قابلیت‌های قابل توجه این سیستم ثبت تیکت امکان تعریف اولویت‌بندی‌های گوناگون و شخصی‌سازی شده برای برای تیکت‌ها است تا کارمندان فروشگاه با توجه به ماهیت تیکت، اولویت آن را مشخص کرده و به بررسی آن بپردازند.



اولویت



این افزونه در بخش حساب کاربری مشتریان بخش ویژه‌ای را به منظور ثبت تیکت و بررسی و پیگیری فرایند تیکت ایجاد خواهد کرد تا مشتریان در هر زمان بتوانند تیکت‌های خود را ثبت کرده و فرایند پیشرفت تیکت‌های ثبت شده را پیگری کنند.



تیکت جدید



تیکت های من



پاسخ های تیکت



در بخش مدیریت، صاحبان و کارمندان فروشگاه می‌توانند فهرستی از تیکت‌های دریافت شده را مشاهده کرده و بررسی نمایند. کارمندان می‌توانند وضعیت، اولویت، دپارتمان و کارمند تیکت‌های ثبت شده را تغییر دهند و برای تیکت‌ها پاسخ‌های گوناگون ثبت کنند تا این پاسخ‌ها به مشتریان ارسال شده و مشتریان را از وضعیت تیکت خود آگاه سازند.



دریافت شده



جزئیات



ارسال پاسخ



این افزونه با در اختیار داشتن امکانات و قابلیت‌های فراوان و انعطاف‌پذیر یکی از بهترین و کامل‌ترین سیستم‌های پشتیبانی / ثبت تیکت است.

 

امکانات سیستم تیکت

 

•به‌وجود آوردن و مدریت آسان بخش‌های مختلف (پشتیبانی از چندین بخش اداری مانند فروش ، بازاریابی و ...)

•امکان تعیین کارمندان توسط مدیریت

•امکان تعریف اولویت توسط مشتریان / کارمندان

•اضافه کردن پای‌نوشت به صورت آسان (کارمندان امکان رویت سریع پای‌نوشت را در همان تیکت دارند)

•پشیبانی از چندین فروشگاه

•پشتیبانی از چندین زبان

 

امکان ارسال تیکت توسط مشتریان / کاربران از صفحات زیر:

•صفحه ارتباط با ما

•حساب کاربری خود – با استفاده از گزینه لیست تیکت‌ها / اضافه کردن تیکت

•صفحه سفارشات

•صفحه محصولات

 

مدیریت تیکت‌ها در پنل مدیریت، ادمین می‌تواند:

•مشخص کردن اولویت تیکت‌ها

•تغییر بخش اداری مربوط به تیکت

•مشخص کردن کارمند مربوط به تیکت

•مشخص کردن وضع تیکت (باز / در حال اجرا / پایان یافته)

•مشاهده لیستی از تیکت‌های پست شده از مشتریان و توانایی پاسخ به آنها

 

 

توضیحات:

در صورت پاسخ به تیکت مشتریان توسط کارمندان فروشگاه، یک ایمیل اطلاع دهنده به صورت خودکار به مشتری ارسال می‌شود. مشتریان امکان مشاهده پاسخ‌ها و جزئیات مربوط به تیکت‌های خود را در صفحه حساب کاربری خود را دارند. مشتریان امکان اضافه کردن نظرات بیشتر را به تیکت‌های قبلی خود دارند.

 

افزونه دارای مستندات فارسی می باشد.

 قابل استفاده برای ناپ کامرس می باشد.

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

Nop One Page Checkout - صورتحساب یک صفحه

556٬000 تومان

ارسال پیام کوتاه - SMS ناپ کامرس

660٬000 تومان

پکیج محصولات ویژه (شگفت انگیز)

640٬000 تومان

پلاگین Smart SEO - سئو هوشمند

280٬000 تومان
مطالب مرتبط محصول
پنج روش ارائه خدمات بهتر به مشتریان در تجارت الکترونیک

در خرید آنلاین هیچ‌گونه ارتباط متقابلی بین مشتری و فروشنده وجود ندارد. این امر ممکن است در مواردی مانند به وجود آمدن سؤال برای مشتری یا نامفهوم بودن شرایط خرید و استفاده از امکانات فروشگاه برای مشتریان ناخوشایند باشد و احتمال خرید ناتمام را افزایش دهد.


تقریباً بیشتر فروشگاه‌های الکترونیکی به دلیل وجود داشتن مواردی مانند سیاست‌های نامفهوم، تأخیر در امر پاسخ‌دهی به مشتری یا وجود نداشتن پل ارتباطی مشخص در قسمت خدمات مشتریان شکست می‌خورند. بهترین روش به دست آوردن مشتریان وفادار و کسب اطمینان از بازگشت آنها و خرید مجدد از فروشگاه این است که مشتری احساس کند در تمام مراحل خرید به او اهمیت داده می‌شود و در هر لحظه می‌تواند برای سؤالات خود پاسخ دریافت کند.