فروشگاه ساز ناپ کامرس - ناپ فارسی
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

افزونه مدیریت وظایف فروشگاه

ایجاد و مدیریت وظایف مربوط به فروشگاه و کارمندان مربوط به این وظایف.
300,000 تومان

یکی از چالش‌های موجود در امر مدیریت فروشگاه‌ها، مدیریت وظایف و کارمندان است. سیستم‌های گوناگونی برای کمک به ساخت و مدیریت این وظایف وجود دارند که همگی به استفاده از برنامه‌ای جدا از محیط فروشگاه نیازمند هستند.


با استفاده از این افزونه، مدیر فروشگاه می‌تواند در صفحه مدیریت فروشگاه برای کارمندان خود وظایف گوناگون تعریف کند و این وظایف را به کارمند یا کارمندان مشخص نسبت دهد و سطح اولویت آن وظیفه را نیز مشخص کند.


این امر باعث کاهش اتلاف وقت و هزینه به منظور هماهنگ‌سازی و آگاه‌سازی کارمندان یک فروشگاه از وظایف جدید می‌شود.


کارمندان با توجه به سطح دسترسی تعیین شده برای آنها نیز می‌توانند وضعیت یک وظیفه را تغییر دهند.


امکانات افزونه:


بخش پروژه‌ها

- جستجو و جداسازی پیشرفته.

- نسبت دادن پروژه‌ها به کارمندان.

- مشخص کردن سطح اولویت پروژه.

- مشخص کردن وضعیت پروژه.

- اضافه کردن پیوست‌ها به پروژه.


بخش وظایف

- نسبت دادن کارمندان به وظایف.

- ساخت وظایف خصوصی.

- نسبت دادن وظایف به پروژه‌ها.

- اضافه کردن سطح اولویت وظیفه.

- اضافه کردن نوع وظیفه.

- اضافه کردن وضعیت پیشرفت وظیفه (ایجاد شده، در حال انجام، بسته شده. امکان تعریف وضعیت پیشرفت در بخش انتخاب وضعیت‌ها).

- جستجو و جداسازی پیشرفته.

- اضافه کردن پیوست‌ها به وظیفه.

- اضافه کردن یادداشت و نظرات به وظیفه.


بخش کارمندان

- ساخت کاربران جدید.

- اعتبار سنجی کاربران.

- نسبت دادن کارمندان به پروژه‌ها و وظایف.


امکانات عمومی

- دریافت اعلان (notification) درباره وظایف ناتمام.

- ساخت وظایف خصوصی.

- ارسال ایمیل به کارمندان مربوط به وظیفه، هنگام ساخت وظیفه.

- شخصی‌سازی وضعیت‌ها، اولویت‌ها و برچسب‌ها.


ویژگی‌های افزونه:

پشتیبانی از نسخه‌های 4.00 - 4.10 - 4.20 پلتفرم nopCommerce.

اینستاگرام ناپ فارسی