فروشگاه ساز ناپ کامرس - ناپ فارسی
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید
خبرخوان

نوشته‌های بلاگ  "2019" از "بهمن"

پنج روش ارائه خدمات بهتر به مشتریان در تجارت الکترونیک
پنج روش ارائه خدمات بهتر به مشتریان در تجارت الکترونیک

در خرید آنلاین هیچ‌گونه ارتباط متقابلی بین مشتری و فروشنده وجود ندارد. این امر ممکن است در مواردی مانند به وجود آمدن سؤال برای مشتری یا نامفهوم بودن شرایط خرید و استفاده از امکانات فروشگاه برای مشتریان ناخوشایند باشد و احتمال خرید ناتمام را افزایش دهد.


تقریباً بیشتر فروشگاه‌های الکترونیکی به دلیل وجود داشتن مواردی مانند سیاست‌های نامفهوم، تأخیر در امر پاسخ‌دهی به مشتری یا وجود نداشتن پل ارتباطی مشخص در قسمت خدمات مشتریان شکست می‌خورند. بهترین روش به دست آوردن مشتریان وفادار و کسب اطمینان از بازگشت آنها و خرید مجدد از فروشگاه این است که مشتری احساس کند در تمام مراحل خرید به او اهمیت داده می‌شود و در هر لحظه می‌تواند برای سؤالات خود پاسخ دریافت کند.