فروشگاه ساز ناپ کامرس - ناپ فارسی
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

ناپ کامرس چیست

پلتفرم ناپ‌کامرس


nopcommerce چیست؟ ناپ‌کامرس یک پلتفرم تجارت الکترونیک است که برای رفع تمام نیازهای تاجران و فروشندگان مناسب است. این پلتفرم توسط صاحبان تجارت‌های کوچک مانند فروشگاه‌ها و صاحبان تجارت‌های بزرگ مانند شرکت‌های بین‌المللی در سراسر جهان استفاده می‌شود تا هم محصولات فیزیکی و هم محصولات دیجیتالی خود را به مشتریان خود عرضه کنند. به دلیل "منبع باز" (Open Source) بودن ناپ‌کامرس، توسعه دهندگان زیادی بر روی این پلتفرم به فعالیت پرداخته‌اند و همین امر باعث افزایش کیفیت و ساختار استاندارد این پلتفرم به نسبت پلتفرم‌های سفارشی موجود در بازار شده است. ناپ‌کامرس بهترین امکانات از پلتفرم‌های منبع باز و پلتفرم‌های تجاری را به همراه می‌آورد.

شما به عنوان یک صاحب تجارت، هر ابزار مورد نیاز برای ورود به دنیای تجارت الکترونیک را در این پلتفرم پیدا خواهید کرد.


این پلتفرم توسط بیش از  50000 از صاحبان فروشگاه در سراسر جهان استفاده شده و بیش از 2500000 بار دانلود شده است.

 


از بعضی از امکانات ناپ‌کامرس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


بهینه شده برای تلفن همراه


ما در عصر تلفن‌های همراه زندگی می‌کنیم. یک فروشگاه آنلاین باید در هر رسانه و در هر کیفیتی به صورت قابل قبولی مشاهده‌پذیر باشد. ناپ‌کامرس طراحی پاسخ گرا و به روز را هم برای صفحات کاربران و هم برای صفحات مدیریت سایت ارائه می‌کند. فروشگاه خود را در هرکجا که هستید مدیریت کنید و به مشتریان خود اجازه دهید که در هرکجا که هستند از شما خرید کنند.

 


مشخصات محصولات


ناپ‌کامرس مجموعه وسیعی از مشخصات قابل تنظیم و کنترل را برای مشخصات محصولات پیش‌بینی کرده است که برای تجارت‌های مختلف مناسب است. مشخصاتی مانند تعداد، سایز، قیمت، وزن، عکس، موجودی در انبار، SKU و همانند موارد یاد شده.

 


تکمیل خرید


تکمیل خرید آسان و انعطاف‌پذیر یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های یک فروشگاه آنلاین است. ناپ‌کامرس مجموعه‌ای از روش‌های تکمیل خرید را در دسترس شما و مشتریان شما قرار می‌دهد. روش‌هایی مانند تکمیل خرید تک صفحه‌ای، تکمیل خرید ناشناس، مجموعه‌ای از ویژگی‌های مورد نیاز برای تکمیل خرید و بیشتر.

 


بازاریابی


کدهای تخفیف، کدهای هدیه، امتیاز دهی محصولات، نقدوبررسی و خلاصه محصولات از موارد مورد نیاز برای یک فروشگاه آنلاین موفق است. nopCommerce مجموعه‌ای از ابزارهای مورد نیاز برای جمع‌آوری خودکار داده‌های آماری و بازاریابی محتوا را در اختیار شما قرار می‌دهد. تمام صفحات تولید شده توسط ناپ‌کامرس با صفحات بازخورد مقایسه عرضه‌کننده‌های بزرگ همچون Google Shopping، PriceGrabber، Yahoo و دیگر موارد مشابه تطبیق‌پذیر هستند.

 


پشتیبانی از چند فروشگاهی و چند فروشندگی


با ناپ‌کامرس شما به راحتی می‌توانید محصولات چندین فروشنده مختلف را در فروشگاه خود عرضه کنید. فروشندگان دیگر نیز می‌توانند در صورت تمایل شما محصولات و خدمات خود را در فروشگاه شما عرضه کنند. هر کدام از این فروشندگان از پنل کاربری و مدیریت مختص به خود استفاده می‌کنند و مستفل از یک دیگر فعالیت می‌کنند. قابلیت چند فروشگاهی به شما این اجازه را می‌دهد تا چندین فروشگاه با نام‌های مختلف و آدرس URL مختلف را از یک پنل مدیریت کنید.

 


موارد یاد شده فقط بخشی از امکانات و ابزار موجود در پلتفرم ناپ‌کامرس است. برای اطلاعات بیشتر درمورد تمامی امکانات موجود در ناپ‌کامرس به صفحه زیر مراجعه بفرمایید.


امکانات ناپ‌کامرس