فروشگاه ساز ناپ کامرس - ناپ فارسی
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

متاسفم - این محصول دیگر در دسترس نیست

افزونه چند-فروشندگی پیشرفته

افزایش قابلیت‌ها و امکانات موجود در سیستم فروشگاه ساز ناپ‌کامرس در بحث چند-فروشندگی.
1٬800٬000 تومان

یکی از قابلیت‌های بسیار سودمند و مفید فروشگاه ساز ناپ‌کامرس (nopCommerce) قابلیت چند-فروشندگی است در صورت تمایل صاحب فروشگاه، فروشندگان دیگر می‌توانند محصولات خود را در فروشگاه به فروش بگذارند. این امر به رشد اقتصادی و آگاهی از برند فروشگاه کمک می‌کند. فروشگاه ساز ناپ‌کامرس دارای امکانات فراوان در بخش چند-فروشندگی است که بیشتر نیاز‌های ممکن صاحبان فروشگاه و فروشندگان را برطرف می‌کند. در عین خال افزایش قابلیت‌ها و امکانات این بخش همواره مفید است.


افزونه چند-فروشندگی پیشرفته امکانات و قابلیت‌های فراوان و کامل‌تری را در اختیار صاحبان فروشگاه و فروشندگان قرار می‌دهد. این امکانات به صاحبان فروشگاه و فروشندگان در امر مدیریت کمک فراوانی می‌کنند. امکاناتی مانند مدیریت موجودی محصولات، ارسال، صفحه درآمد فروشنده و صفحه مجموعه فروشندگان. همچنین فروشندگان می‌توانند چندین نوع محصول مختلف (ساده، قابل تنظیم، مجازی و قابل دانلود) را به فروشگاه اضافه کنند. برخی از مهم‌ترین قابلیت‌ها و امکانات این افزونه شامل موارد زیر است:

 


1- مدیریت کمیسیون:

ایجاد صفحه مدیریت کمیسیون فروشندگان به منظور استفاده توسط صاحب فروشگاه.


2- انتقال وجه به فروشنده:

ایجاد صفحه مدیریت درآمد فروشندگان که به صاحب فروشگاه این اجازه را می‌دهد تا درآمد فروشندگان را بررسی کرده و هزینه‌های فروشندگان را پرداخت نماید همچنین صاحب فروشگاه می‌تواند مشخص کند که کدام فروشنده، به چه مقدار، به چه روشی و در چه زمانی هزینه خود را دریافت کند.


3- تنظیم منطقه ارسال:

با استفاده از این افزونه صاحب فروشگاه می‌تواند مناطق ارسال را برای فروشگاه خود مشخص کند. صاحب فروشگاه می‌تواند مناطق ارسال را به صورت دقیق و ناحیه‌ای مشخص کرده یا به صورت آزادتر و وسیع‌تر مشخص کند.


4- انتساب محصولات در فروشگاه:

این قابلیت امکان فروش یک محصول توسط چندین فروشنده را فراهم می‌آورد. در بخش فروشگاه، مشتریان می‌توانند مقایسه کوتاهی بین محصول مشابه با فروشندگان گوناگون داشته باشند تا بهترین گزینه را برای خرید خود انتخاب کنند.


5- ثبت‌نام فروشنده:

یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک فروشگاه که از قابلیت چند-فروشندگی استفاده می‌کند، بخش ثبت‌نام فروشنده است. این افزونه انعطاف‌پذیری قابل توجهی را در این بخش در اختیار صاحبان فروشگاه قرار خواهد داد.


6- اعمال تخفیف در صفحه محصولات توسط فروشنده:

این قابلیت به صاحبان فروشگاه کمک می‌کند تا انواع تخفیف‌ها (تخفیف  دسته‌ای، تخفیف قیمت پویا یا متغیر، تخفیف پیشرفته و تخفیف‌های درصدی) را برای محصولات خود ایجاد کنند.


7- جستجو‌های محبوب در فروشگاه:

اضافه کردن بخش جستجوهای محبوب به فروشگاه. دسته‌بندی‌های جستجو شده به صورت تگ‌های قبل انتخاب در فروشگاه به نمایش درآمده تا مشتریان امکان انتخاب جستجو‌های محبوب در فروشگاه را داشته باشند.


8- مدیریت امتیاز فروشندگان:

بخش مدیریت امتیاز فروشندگان به صاحب فروشگاه این اجازه را می‌دهد تا از سیستم امتیازدهی برای فروشندگان استفاده کنند. صاحبان فروشگاه می‌توانند امتیاز سلسله مراتبی (مانند عالی تا  ضعیف) را برای فروشندگان ایجاد کنند.


9- نمایش محصولات فروشندگان بر اساس قرار صاحب فروشگاه:

نمایش محصولات فروشگاه بر اساس قرارداد مشخص شده توسط صاحب فروشگاه.


10- تصاویر بنر دسته‌بندی‌ها:

امکان مدیریت تصاویر بنر صفحات و دسته‌بندی‌های فروشگاه توسط صاحب فروشگاه.

برچسب های محصول