فروشگاه ساز ناپ کامرس - ناپ فارسی
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

متاسفم - این محصول دیگر در دسترس نیست

افزونه صفحه فرود (Landing Page) محصولات

اضافه کردن صفحه فرود برای محصولات فروشگاه.
540٬000 تومان

صفحه فرود یا Landing Page، صفحه‌ای است که کاربر با کلیک بر روی تبلیغات یا لینک نتیجه جستجو به آن صفحه هدایت می‌شود. یک فروشگاه می‌توانید بیشتر از یک صفحه فرود داشته باشد. هر صفحه محصول در فروشگاه می‌تواند یک صفحه فرود باشد که در نتایج جستجوی موتورهای جستجوگر به نمایش درخواهند آمد. صفحات فرود به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا  محتوای مورد نظر کاربر را در سریع‌ترین حالت ممکن نمایش دهند. از این صفحات در موارد گوناگونی مانند تبلیغات بر اساس کلیک، بازاریابی و بهینه‌سازی فروشگاه برای موتورهای جستجوگر استفاده می‌شود.


با استفاده از صفحات ورود، صاحب فروشگاه می‌تواند کیفیت و تأثیر تبلیغات بر اساس کلیک (Per Click) را با استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل مشاهده کند. همچنین افزایش تعداد صفحات فرود، باعث افزایش احتمال به نمایش درآمدن صفحات فروشگاه در نتایج جستجو‌های موتورهای جستجوگر می‌شود که باعث افزایش احتمال جذب مشتری جدید و فروش می‌شود.


صاحب فروشگاه با استفاده از این افزونه می‌تواند برای تمامی محصولات فروشگاه خود صفحه فرود ایجاد کند. بعد از نصب افزونه و اعمال کردن تنظیمات دلخواه، تمامی محصولات فروشگاه دارای صفحه فرود با قالب مشخص شده می‌شوند. امکان اصلاح قالب صفحه فرود یا ایجاد قالب جدید برای استفاده نیز وجود دارد.

 


امکانات افزونه:

- ساخت صفحات ورود برای تمامی محصولات فروشگاه.

- امکان استفاده از چند قالب متفاوت برای صفحات ورود.

- قابلیت اصلاح و شخصی‌سازی قالب پیش‌فرض صفحه فرود.

 


ویژگی‌های افزونه:

پشتیبانی از نسخه‌های  پلتفرم nopCommerce.

برچسب های محصول