فروشگاه ساز ناپ کامرس - ناپ فارسی
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

افزونه تماس با ما در Whatsapp

در اختیار قرار دادن قابلیت برقراری تماس و گفتگو با مسئولان فروشگاه با استفاده از اپلیکیشن Whatsapp توسط کاربران فروشگاه اینترنتی تنها با یک کلیک.
تولید کننده: ناپ فارسی
388,000 تومان

همراه با یکماه پشتیبانی رایگان (شرایط پشتیبانی)

پشتیبانی، ثبت و دریافت درخواست‌ها و سؤال‌ها و گفتگو با مشتریان یکی از جنبه‌های مهم هر فروشگاه اینترنتی است. اینکه مشتریان بدانند در هر زمان می‌توانند با فروشندگان یک فروشگاه اینترنتی ارتباط برقرار کنند، باعث افزایش اعتماد و آسودگی خاطر آنها شده و تجربه کاربری را افزایش می‌دهد که در نهایت این امر باعث افزایش احتمال خرید مشتریان می‌شود. از طرفی استفاده از سیستم‌های پیچیده و پرهزینه ثبت تیکت‌ها و ایمیل‌های پشتیبانی نه برای مشتریان و نه برای فروشندگان و صاحبان فروشگاه خوش‌آیند است. مشتریان ترجیح می‌دهند که به روشی ساده و آشنا بتوانند با صاحبان فروشگاه ارتباط بر قرار کنند.


یکی از روش‌های مناسب برقراری ارتباط بین مشتریان و فروشندگان، استفاده از شبکه‌های اجتماعی است. شبکه‌های اجتماعی یک امر جا افتاده بین افراد جامعه است و ارسال اطلاعات با استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای تمام افراد بسیار به صرفه است. صاحبان فروشگاه‌های کوچک دیگر نیازی به تهیه سیستم‌های پشتیبانی پر هزینه نخواهند داشت و مشتریان نیز می‌توانند در هر زمان با فروشندگان فروشگاه ارتباط برقرار کنند.


افزونه تماس با ما در Whatsapp برای فروشگاه‌های اینترنتی ناپ‌کامرس (nopCommerce) به صاحبان فروشگاه این اجازه را می‌دهد تا امکان برقراری ارتباط با فروشگاه را با استفاده از اپلیکیشن Whatsapp با ظاهری زیبا و تنها با یک کلیک برای مشتریان فراهم کنند. این افزونه لوگوی اپلیکیشن Whatsapp را به صورت یک برچسب در گوشه صفحات سایت به نمایش درمی‌آورد. مشتریان با کلیک بر روی این برچسب، به اپلیکیشن Whatsapp خود انتقال پیدا خواهند کرد و آماده ارسال پیام به شماره مشخص شده توسط صاحب فروشگاه خواهند بود. اگر مشتریان از کامپیوتر‌های شخصی برای مشاهده فروشگاه استفاده می‌کنند، با کلیک بر روی برچسب اپلیکیشن، مشتری به صفحه نسخه وب اپلیکیشن Whatsapp منتقل خواهد شد و اگر مشتری از گوشی همراه خود به منظور مشاهده و بررسی فروشگاه استفاده می‌کند، با کلیک بر روی برچسب اپلیکیشن Whatsapp، مشتری مستقیماً به اپلیکیشن انتقال خواهد یافت تا با شماره مشخص شده ارتباط برقرار کند.


نمایش در صفحه رایانه


نمایش در گوشی همراه




این افزونه مناسب فروشگاه‌هایی است که قصد دارند برای مشتریان خود پل ارتباطی کوتاه، سریع و کاربر پسند ایجاد کنند.


امکانات افزونه:

- نمایش لوگوی اپلیکیشن Whatsapp در تمام صفحات فروشگاه.

- امکان برقراری ارتباط با شماره مشخص شده در بدون محدودیت در دستگاه استفاده شده توسط مشتری (رایانه، گوشی همراه).

- امکان مشخص کردن شماره برقرار تماس توسط صاحب فروشگاه.


ویژگی‌های افزونه:

قابل ارائه براي نسخه‌های 4.00 تا 4.40 پلتفرم nopCommerce (ناپ‌کامرس).

مشتریان ناپ فارسی