فروشگاه ساز ناپ کامرس - ناپ فارسی
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

متاسفم - این محصول دیگر در دسترس نیست

افزونه تصویر پس‌زمینه تبلیغاتی فروشگاه

قرار دادن تصاویر پس‌زمینه در صفحات مختلف فروشگاه.
تولید کننده: ناپ فور یو
تماس برای قیمت

یکی از روش‌های جلب توجه کاربران فروشگاه به محصولات جدید یا محصولات ویژه، نمایش تصویری از آن محصولات است. در قالب فروشگاه‌هایی که به صورت تمام عرض نبوده معمولاً بخش‌های کناری به صورت فضای سفید رنگ نمایش داده خواهند شد و بی استفاده خواهند ماند. این افزونه به صاحبان فروشگاهی در فروشگاه‌های ناپ‌کامرس (nopComerce) خود از قالب پیش‌فرض ناپ‌کامرس یا قالب‌هایی که به صورت تمام عرض نیستند کمک می‌کند تا از فضای خالی یاد شده استفاده کامل را ببرند.


بهترین روش استفاده از فضای خالی یاد شده، قرار دادن تصاویر پس‌زمینه در راستای جلب نظر مشتریان به موضوع خاصی است. ایجاد تصاویر تبلیغاتی برای محصولات و خدمات و قرار دادن این تصاویر به عنوان تصاویر پس زمینه در صفحات مشخص شده یک روش مناسب برای معرفی محصولات است.


این افزونه به صاحبان فروشگاه این اجازه را می‌دهد تا در صفحات دسته‌بندی‌ها، تولیدکنندگان و / یا صفحه اصلی تصاویر مختلف را به عنوان تصویر پس‌زمینه قرار دهند. صاحب فروشگاه می‌تواند مشخص کند که هر تصویر در چه صفحه‌ای، در چه بازه زمانی، در کدام فروشگاه، با چه ترتیب اولویتی و به چه شیوه‌ای نمایش داده شود.


به عنوان مثال صاحب فروشگاه برای هر یک از دسته‌بندی‌های لوازم الکترونیکی، لوازم ارتباطی و کتاب‌ها تصاویر پس‌زمینه جداگانه ایجاد کرده است که هر یک از این تصاویر قرار است فقط در یک بازه زمانی مشخص شده یک هفته‌ای به عنوان معرفی محصولت جدید هر دسته‌بندی نمایش داده شوند.


این افزونه مناسب فروشگاه‌های nopCommerce با قالب‌های هستند که تمام عرض نیستند و یک روش مناسب برای تبلیغات و زیباسازی فروشگاه است.


امکانات افزونه:

- قابلیت قرار دادن تصویر پس‌زمینه در صفحه اصلی فروشگاه.

- قابلیت قرار دادن تصاویر پس‌زمینه در صفحات مختلف دسته‌بندی‌ها.

- قابلیت قرار دادن تصاویر پس‌زمینه در صفحات مختلف تولیدکنندگان.

- قابلیت نمایش تصاویر پس‌زمینه در بازه‌های زمانی مشخص شده.

- قابلیت محدود کردن تصاویر به فروشگاه‌ها.

- قابلیت تنظیم اولویت نمایش (ترتیب نمایش) تصاویر پس‌زمینه.

- قابلیت مشخص کردن شیوه نمایش تصویر پس‌زمینه.


ویژگی‌های افزونه:

مناسب فروشگاه‌های ناپ‌کامرس با قالب‌های نیم عرض.

پشتیبانی از نسخه  4.20 , 4.30 پلتفرم nopCommerce.

برچسب های محصول
مشتریان ناپ فارسی