فروشگاه ساز ناپ کامرس - ناپ فارسی
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

متاسفم - این محصول دیگر در دسترس نیست

افزونه بارگذاری دسته‌ای تصاویر محصولات

بارگذاری تصاویر محصولات به صورت دسته‌ای.
720,000 تومان

همراه با یکماه پشتیبانی رایگان (شرایط پشتیبانی)

یکی از فرایندهای زمان‌گیر و در عین حال ضروری برای هر فروشگاه اینترنتی، به روز رسانی اطلاعت و تصاویر محصولات و خدمات موجود در فروشگاه است. این امر باعث می‌شود تا نه تنها اطلاعات محصولات بدون استفاده نشوند، بلکه به ظاهر فروشگاه و کاربرپسندی آن نیز کمک می‌کند. در عین حال در فروشگاه‌هایی که تعداد محصولات و تصاویر آنها قابل توجه است این امر می‌تواند بسیار زمان‌گیر باشد.


این افزونه به صاحبان فروشگاه کمک می‌کند تا تصاویر محصولات خود را به صورت دسته‌ای بارگذاری کرده و به روز رسانی کنند. این افزونه یک فایل اکسل با فرمت مشخص را به عنوان ورودی دریافت می‌کند و سپس بر اساس اطلاعات موجود در این فایل تصاویر جدید را جایگذاری تصاویر قدیمی خواهد کرد. در این صورت صاحبان فروشگاه زمان خود را صرف ایجاد یک فایل اکسل کرده و باقی تغییرات به صورت خودکار انجام می‌شود.


موارد موجود در این فایل اکسل به این صورت است:

1- شماره شناسه کالا در انبار (SKU)

2- آدرس تصاویر

در ستون اول هر سطر از فایل اکسل شماره شناسه انبار محصول مورد نظر وارد می‌شود و در ستون‌های بعدی آدرس تصاویری که قرار است برای آن محصول بارگذاری شوند. توجه داشته باشید که تصاویر باید از قبل بر روی سرور وجود داشته باشند و آدرس این تصاویر به عنوان ورودی در فایل اکسل استفاده می‌شود.


امکانات افزونه:

- به روز رسانی تصاویر محصولات به صورت گروهی.

- امکان استفاده از آدرس فیزیکی یا آدرس URL تصاویر.


ویژگی‌های افزونه:

پشتیبانی از نسخه 3.90 تا 4.30 پلتفرم nopCommerce (ناپ‌کامرس).

برچسب های محصول
مشتریان ناپ فارسی