فروشگاه ساز ناپ کامرس - ناپ فارسی
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

افزونه ارسال نظرسنجی بعد از خرید

ارسال لینک فرم نظرسنجی به مشتریان بعد از دریافت سفارش‌های خود.
تماس برای قیمت

نظرسنجی یکی از ابزارهای مهم یک فروشگاه اینترنتی است. از آنجایی که تمام مراحل فرایند ثبت سفارش و خرید توسط مشتری به صورت غیر حضوری انجام می‌شود، صاحبان تجارت و فروشگاه نمی‌توانند از رضایت مشتری به طور کامل آگاه شوند و امکان این مورد وجود دارد که نقاط ضعفی که به نظر مشتری می‌رسد از نظر صاحبان فروشگاه دور بماند. با استفاده از نظرسنجی، صاحبان تجارت می‌توانند از مشتریان خود بعد از دریافت محصولات خریداری شده اطلاعات لازم را کسب کنند تا موارد لازم را بهبود بخشیده و کیفی فروشگاه خود را افزایش دهند که سبب می‌شود احتمال خرید افزایش یابد.


این افزونه به صاحبان فروشگاه این اجازه را می‌دهد تا لینک موردنظر خود را (که در این مورد لینک فرم نظرسنجی است) بعد از تغییر حالت سفارش به "دریافت شده" برای مشتریان با استفاده از سیستم پیام کوتاه ارسال کنند. مشتریان بعد از دریافت سفارش خود پیام کوتاهی شامل لینک فرم مورد نظر دریافت می‌کنند تا با استفاده از آن لینک فرم نظرسنجی را تکمیل کنند.


ویژگی‌های افزونه:

پشتیبانی از نسخه‌های 4.0 تا 4.30 پلتفرم nopCommerce (ناپ‌کامرس)

برچسب های محصول
مشتریان ناپ فارسی
مطالب مرتبط محصول
آموزش نصب پلاگین (افزونه)

فیلم آموزش نصب پلاگین در ناپ کامرس در ادامه مطلب قرار گرفت.

جهت استفاده از پلاگین های سایت از فیلم زیر استفاده کنید.

اهمیت نظرسنجی در افزایش فروش فروشگاه‌های اینترنتی

بهترین روش به منظور کسب اطلاع از میزان رضایت مشتریان یک فروشگاه اینترنتی از محصولات و / یا خدمات، استفاده از نظرسنجی است. نظرسنجی امکان مشخص کردن تجربه کاربری مشتریان در رابطه با فروشگاه اینترنتی را دارد و به همین دلیل یک روش مناسب برای ارزیابی عملکرد فروشگاه در زمینه تجارت است.

معیارهای ارزیابی موفقیت یک فروشگاه اینترنتی

یکی از مهم‌ترین خصوصیات یک صاحب تجارت موفق، علاقه به تجزیه‌و‌تحلیل و معیارهای اندازه‌گیری است. تجزیه‌و‌تحلیل‌ها و معیارهای اندازه‌گیری به صاحبان تجارت این اجازه را می‌دهد تا عملکرد خود و تجارت خود را بررسی کرده، نقاط ضعف خود را اصلاح کرده و نقاط قوت خود را بهبود بخشند. فروشگاه‌های اینترنتی نیز از این امر مستثنا نیستند.