فروشگاه ساز ناپ کامرس - ناپ فارسی
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

متاسفم - این محصول دیگر در دسترس نیست

ادغام فروشگاه فیزیکی (صندوق فروشگاهی) با فروشگاه اینترنتی POS (Point Of Sale)

ادغام سازی فروشگاه فیزیکی (محلی) با فروشگاه اینترنتی. این افزونه مخصوص کاربر صندوقدار است، و روند ثبت سفارش و گزارشات صندوقدار را تسهیل می بخشد.
1,020,000 تومان

تجارت‌های گوناگون و فراوانی وجود دارند که کار خود را با راه‌اندازی یک یا چند فروشگاه فیزیکی (محلی) ایجاد می‌کنند. چنین تجارت‌هایی معمولاً با گذشت زمان، مشتریان بیشتری پیدا کرده و امکان رشد و گسترش را برای خود فراهم می‌آورند. در چنین مواقعی ورود به عرصه تجارت الکترونیک بسیار مفید خواهد بود که با استفاده از خدمات یک فروشگاه ساز اینترنتی مانند فروشگاه ساز ناپ‌کامرس (nopCommerce) امکان‌پذیر خواهد بود.


در چنین شرایطی که صاحبان تجارت محصولات و خدمات خود را هم در فروشگاه‌های فیزیکی (محلی) و هم در فروشگاه‌های اینترنتی به فروش می‌رسانند، مسئله مهم به وجود آمدن ناهمخوانی و ایجاد اطلاعات غلط رخ می‌دهد. اطلاعاتی مانند موجودی انبار محصولات، مبلغ و تعداد سفارش‌ها، فهرست مشتریان و دیگر موارد مشابه. به عبارت دیگر هنگامی که مشتریان از خدمات فروشگاه اینترنتی استفاده می‌کنند و سفارش‌های خود را ثبت می‌کنند، اطلاعات سفارش‌ها در سیستم فروشگاه اینترنتی ثبت می‌شوند و هنگامی که مشتریان خرید خود را به صورت فیزیکی از فروشگاه‌های محلی انجام می‌دهند، اطلاعات سفارش‌ها توسط صندوق داران در سیستم‌های مدیریت مالی مخصوص به فروشگاه ذخیره خواهند شد. در چنین مواقعی زمان و انرژی زیادی باید صرف شود تا اطلاعات فروشگاه‌های اینترنتی و فیزیکی در یک مکان جمع‌آوری شده و ذخیره شوند تا اطلاعات مالی و موجودی محصولات با نظم و بدون وجود نا‌هماهنگی باقی بمانند و صاحبان فروشگاه بتوانند از این اطلاعات گزارش‌های لازم را تهیه کنند.


همان‌طور که به نظر می‌رسد، جمع‌آوری اطلاعات فروش و سفارش‌ها دو فروشگاه به صورت دستی، کار بسیار دشواری خواهد بود که برای فروشگاه‌های بزرگ با تعداد سفارش بالا در روز تقریباً غیر ممکن خواهد بود. دریافت گزارش یکی از مهم‌ترین جنبه‌های مدیریتی است که نیاز به این امر دارد تا اطلاعات در یک سیستم و با یک فرمت ثبت اطلاعاتی ذخیره شده باشند.


افزونه ادغام فروشگاه فیزیکی با فروشگاه اینترنتی، به صاحبان فروشگاه این امکان را می‌دهد تا فروشگاه اینترنتی خود را با سیستم صندوق‌داری و فروش محصولات فروشگاه فیزیکی خود ادغام کنند. در این صورت هر سفارشی که در فروشگاه فیزیکی ثبت شود، این سفارش نیز در فروشگاه اینترنتی ثبت خواهد شد و اطلاعات مربوطه نیز انتقال پیدا خواهد کرد. چنین سیستمی از به وجود آمدن اطلاعات غلط جلوگیری می‌کند.

 

محیط صندوق دار

 



مهم‌ترین قابلیت این افزونه، ایجاد یک محیط کاربری برای ثبت اطلاعات سفارش و اطلاعات مالی توسط صندوق‌داران در سیستم فروشگاه اینترنتی است. صندوق‌داران در محیط ایجاد شده توسط افزونه می‌توانند محصول مشتریان را جستجو کرده، سفارش مشتریان را جستجو کنند، سفارش را ثبت کرده و هزینه دریافت شده را نیز ثبت کنند. همچنین این افزونه به صندوق‌داران این اجازه را می‌دهد تا اطلاعات محصولات سبد خرید را با استفاده از ابزار بارکد خوان در سبد خرید افزونه ثبت کنند و در صورت تمایل اطلاعات مشتریان را دریافت کرده و در همان لحظه مشتری را در سیستم مشتریان فروشگاه اینترنتی ثبت کنند.


این افزونه به صاحبان فروشگاه بخش مخصوصی به منظور مدیریت ارائه می‌دهد. صاحبان فروشگاه می‌توانند با استفاده از این بخش مدیریت انواع گزارش‌های لازم را از روند ثبت سفارش در فروشگاه فیزیکی دریافت کنند. صاحبان فروشگاه می‌توانند گزارش‌های چرخش مالی، گزارش‌های روزانه، گزارش‌های پایانه‌های (صندوق‌های) خرید و گزارش‌های سفارش‌های بازگشتی را برای هر یک از صندوق‌های خرید با جزئیات کامل مشاهده کرده و به صورت فایل اکسل (Excel) دریافت کنند.

 


امکانات صندوق‌داران:

جستجوی سفارش – صندوق‌داران می‌توانند سفارش‌های ثبت شده در فروشگاه اینترنتی توسط مشتریان را جستجو کنند تا جهت دریافت سفارش توسط مشتری در محل فروشگاه فیزیکی آماده کنند. این جستجو می‌تواند بر اساس نام مشتری یا شماره سفارش انجام شود.

 

جستجو بر اساس



جستجوی سفارش

 

 



سفارش جدید – صندوق‌داران می‌توانند سفارش‌های جدید با روش پرداخت نقدی را در فروشگاه اینترنتی به روشی بسیار ساده و سریع برای مشتریان مهمان یا مشتریان از قبل ثبت نام کرده ایجاد کنند.

 

سفارش جدید

 


سفارش بازگشتی – امکان ثبت بازگشت سفارش به روشی بسیار آسان در فروشگاه.

رسید صندوق‌دار – پشتیبانی از فرمت چاپ رسید فروشگاهی (به عنوان مثال کاغذهای کوچک پایانه‌های خرید).

ایجاد مشتری جدید – ایجاد مشتری جدید در فروشگاه اینترنتی توسط صندوق‌دار به روشی ساده و سریع.

 

مشتری جدید

 

 

 


امکانات مدیران:

گزارش‌گیری – ایجاد و دریافت فایل خروجی گزارش از پایانه‌های خرید.

 

گزارش پایانه خرید

 




گزارش روزانه

 

 


وضعیت سفارش‌ها – برسی وضعیت کلی سفارش‌ها و بازگشتی‌ها.

مبلغ ورودی / خروجی – بررسی و ثبت نظر مبلغ‌های ورودی و خروجی.

 

ورودی و خروجی

 


امکانات چند-فروشگاهی:

مدیریت چندین خروجی در یک بخش.

ساده‌سازی پیگری موجودی انبار محصولات در بین چندین فروشگاه.

استاندارد و یکسان‌سازی قیمت محصولات و خدمات در فروشگاه‌های اینترنتی و فیزیکی.

امکان استفاده از قابلیت "دریافت محصول در مغازه". به مشتریان خود اجازه دهید تا در فروشگاه اینترنتی سفارش خود را ثبت کرده و در فروشگاه سفارش را دریافت کنند.

 


امکانات عمومی:

استفاده از دستگاه بارکد خوان در فروشگاه فیزیکی به منظور دریافت اطلاعات و اضافه کردن محصول به سبد خرید.

روش‌های پرداخت شخصی‌سازی شده به منظور پرداخت نقدی یا پرداخت با استفاده از کارت با ذخیره کردن 4 رقم پایانی کارت.

 


ویژگی‌های افزونه:

پشتیبانی از نسخه‌های 4.00 تا 4.20 پلتفرم nopCommerce (ناپ‌کامرس).

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به توضیحات انگلیسی محصول مراجعه فرمایید .